Gå til innhold

Toåringen spiser ikke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spiser vanligvis veldig godt. Men de siste dagene vil han ikke ha mat. I natt våknet han og gråt. Og jeg fikk ikke trøstet han så lett. Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: f7b0d...0b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan nok virke som det er tenner på vei eller vondt noe sted som feks halsen.

Tilby bløt mat som en slipper å tygge, og se det ann.

 

Når ungene hr har fått tenner har saftis vært noe de har kunne kose seg med, og etter en is så har de fått litt mer matlyst. Så gjort det litt omvendt, først is og så mat. Isen har nok lindret for kløen og vondt i munnen slik at det har gjort det lettere å spise,

 

Anonymous poster hash: 977fc...689

Skrevet

Takk for svar!

 

Ja, det kan jo være at han har vondt i halsen. Men han er veldig pigg i formen.  

 



Anonymous poster hash: f7b0d...0b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...