Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har spiser vanligvis veldig godt. Men de siste dagene vil han ikke ha mat. I natt våknet han og gråt. Og jeg fikk ikke trøstet han så lett. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: f7b0d...0b0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 http://www.helsebiblioteket.no/retningslinjer/pediatri/mage-tarm-lever-ern%C3%A6ring/spisematingsproblemer Anonymous poster hash: ff956...abe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Kan nok virke som det er tenner på vei eller vondt noe sted som feks halsen. Tilby bløt mat som en slipper å tygge, og se det ann. Når ungene hr har fått tenner har saftis vært noe de har kunne kose seg med, og etter en is så har de fått litt mer matlyst. Så gjort det litt omvendt, først is og så mat. Isen har nok lindret for kløen og vondt i munnen slik at det har gjort det lettere å spise, Anonymous poster hash: 977fc...689
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Takk for svar! Ja, det kan jo være at han har vondt i halsen. Men han er veldig pigg i formen. Anonymous poster hash: f7b0d...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå