Gå til innhold

Hva heter bloggen til cmyk1112?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Kanskje hun gjorde dette støntet for å få flere lesere til bloggen? :) hehe neida

Anonymous poster hash: 41085...0a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Regler for Barn i magen og Din baby:

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Identifisering av privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse og/eller telefonnummer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov"

Anonymous poster hash: 90e79...efa
Skrevet

Bare å google litt så finner du den.

Anonymous poster hash: f306e...58c

Skrevet

Det var ikke så himla vanskelig å finne den nei....

Anonymous poster hash: 230cf...355

Skrevet

Reglene gjelder dermed ikke dette, da blogg er offentlig!

Men hjelp meg da, hva søkte dere på da???

Skrevet

Reglene gjelder dermed ikke dette, da blogg er offentlig!

Men hjelp meg da, hva søkte dere på da???

Kira har allerede skrevet noe om det i en annen tråd der link til bloggen ble slettet.

Skrevet

Det du spør etter søker du :)

Skrevet

Det du spør etter søker du :)

Fikk ikke opp noen blogg til en tobarnsmor... :(

Skrevet

For noen nydelige barn! Hun fremsto helt annerledes enn her inne.

Anonymous poster hash: 4d293...164
Skrevet

Hva? Er det hun?!? Jeg har fulgt hun på instagram.. men nå mistet hun en følger gitt..

Anonymous poster hash: c8b58...9c2
Skrevet

Skjønner ikke helt at hun valgte å skrive de to innleggene om hva som skjedde i badekaret og latterliggjøringen av det etterpå, når hun har lagt ut at hun blogger

Anonymous poster hash: dfd0d...39d

Skrevet

Jøss, er det henne? Jeg leser bloggen hennes :)

Anonymous poster hash: a53cc...f45

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Skjønner ikke helt at hun valgte å skrive de to innleggene om hva som skjedde i badekaret og latterliggjøringen av det etterpå, når hun har lagt ut at hun blogger

Det skjønner jeg, etter å ha sett på Rannveig, fotballfrue og andre som legger ut masse ting som provoserer for at folk skal kunne lese bloggen, slik at de tjener penger. For enkelte er det dessverre slik at de bruker familie og barna (slik som Rannveig og frua, med bilder av barnet, beskrivelse av hverdagen, og til frua kommer det faktisk folk for å se på barnet! Helt ukjente folk, virker jo helt sykt!) for å tjene mest mulig penger. At andre blir hengt ut i media for alltid siden så å si alt som blir publisert på www forblir der er ikke så nøye.

Skrevet

Det skjønner jeg, etter å ha sett på Rannveig, fotballfrue og andre som legger ut masse ting som provoserer for at folk skal kunne lese bloggen, slik at de tjener penger. For enkelte er det dessverre slik at de bruker familie og barna (slik som Rannveig og frua, med bilder av barnet, beskrivelse av hverdagen, og til frua kommer det faktisk folk for å se på barnet! Helt ukjente folk, virker jo helt sykt!) for å tjene mest mulig penger. At andre blir hengt ut i media for alltid siden så å si alt som blir publisert på www forblir der er ikke så nøye.

Men det hun har bedrevet med her inne i helgen er jo langtfra til hennes fordel. Ja, kanskje flere sniker på bloggen; så ja, du her kanskje desverre rett:/

Jeg syns derimot alt virker bekymringsfult og jeg tenker enda på de stakkars barna.

Skrevet

Nå er hun jo ikke så veldig anonym lengre ettersom navnet hennes står i bloggen,lokalavisen har vært der osv.

Syns det hadde vært på sin plass med en beskymringsmelding!

Jeg syns også synd på barna hennes!

Anonymous poster hash: a34e2...a3c
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Men det hun har bedrevet med her inne i helgen er jo langtfra til hennes fordel. Ja, kanskje flere sniker på bloggen; så ja, du her kanskje desverre rett:/

Jeg syns derimot alt virker bekymringsfult og jeg tenker enda på de stakkars barna.

Det Rannveig driver med og skriver på bloggen uten filter er heller ikke til hennes fordel som mor, menneske og så videre, men det skaper flere lesere, kjendisstatus og cash i lomma.

Skrevet

Hun mistet en følger og en bloggleser her ihvertfall, og sikkert flere med meg. Mistet all respekt nå kjenner jeg!

Anonymous poster hash: c8b58...9c2
Skrevet

Det kan ikke være henne,- denne bloggeren har to gutter. Hun som skrev badeinnlegget hadde jente og gutt. Sikkert ern som vil være denne bloggeren. Tragisk.

Anonymous poster hash: 07eb8...894
Skrevet

Det kan ikke være henne,- denne bloggeren har to gutter. Hun som skrev badeinnlegget hadde jente og gutt. Sikkert ern som vil være denne bloggeren. Tragisk.

Ja hun skrev jente. Men hun skrev først som anonym også glemte hun seg og skrev med nick

Skrevet

Neida, hun skrev at hun også hadde to gutter - en fireåring og en baby på noen måneder. Så det stemmer nok.

Anonymous poster hash: 69f61...1fc

Skrevet

Huff damer. Dere er gærne.

Skrevet

Neida, hun skrev at hun også hadde to gutter - en fireåring og en baby på noen måneder. Så det stemmer nok.

Anonymous poster hash: 69f61...1fc

Det er riktig blogg. Hun har skrevet bloggadressen under nick i en tråd på BIM

Skrevet

Huff damer. Dere er gærne.

Ja...det er _vi_ som er sprø....*rister på hodet*

Anonymous poster hash: e2a19...e10

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...