Gå til innhold

Hva spiser dere til frokost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser AXA frokostblanding med istedenfor gresskarkjerner, litt rosiner og tørkede goji når og sunn appelsinjuice 😊

 

Anonymous poster hash: 82c1f...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe



Anonymous poster hash: f9c28...5bb
Skrevet

Skyr og banan, eller havregrøt.

 

Anonymous poster hash: 3d60b...db6

Skrevet

Min favoritt om dagen er: Hardkokt egg på knekkebrød med kaviar, gjerne med litt frisk dill, agurk og paprika på toppen , espresso og et stort glass farris :)

Gjest 5 andre
Skrevet

Varierer stort sett mellom:

Havregrøt

Omelett

Brødskive med makrell i tomat

Knekkebrød med ost eller kjøttpålegg

Salat

Lapper med havre og banan

Skrevet

Ingenting eller to tørre knekkebrød med skinke eller fårepølse. Ingen morgenfugl ;)

Skrevet

Presset juice som gir meg et kick, er ingen storspiser men får alltid ned litt, som oftest riskake med feks most avocado, egg, nøttesmør osv eller rester fra gårsdagen. 



Anonymous poster hash: 1fcb0...1c0
Skrevet

Kaffe først så hjemmelaga knekkebrød med enten hvitost med paprika eller makrell i tomat:) har fått helt dilla på knekkebrød for tiden. Ellers så spiser jeg naturell yoghurt med akasiehonning, valnøtter og havregryn.

 

Anonymous poster hash: 65191...2f2

Skrevet

Har akkurat begynt m lavkarbo, så her går det i kokt egg m røkelaks og avokado, fiberrik med makrell i tomat og majones, omelett med skinke, sopp, purre og ost.

 

Anonymous poster hash: cd582...2ed

Skrevet (endret)

3-4 knekkebrød (2 om jeg ikke er så sulten) og 1-2 kopp kaffe.

Endret av mams87
Skrevet

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

Skrevet

Gresk yoghurt naturell og en apelsin, og 9,5 liter med sterk kaffe.

 

Anonymous poster hash: ed24b...88d

Skrevet

Havregrøt med blåbærsyltetøy.

 

Anonymous poster hash: dc756...d9b

Skrevet

2-3 brødskiver med veldig grovt brød og div pålegg + et glass melk eller biola....frukt som mellommåltid etter frokost



Anonymous poster hash: f95ed...8cc
Skrevet

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)

 

Anonymous poster hash: 40a7a...c2e

Gjest lemon-aid
Skrevet

Først noen liter kaffe.... Så müsli med gresk yoghurt, eller en banan, eller rundstykker. Er ikke alltid jeg er sulten:)

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

 

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e

Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle.

Skrevet

Petit pains med jarlsberg og kaffe latte. Er ikke på slankekur :D



Anonymous poster hash: 76973...e7b
Skrevet

 

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)

 

Anonymous poster hash: 40a7a...c2e

 

 

Jepp drikker pepsi max til frokost også :)  Synes det er godt til alt. Drikker pepsi max til komler tom. :P

Skrevet

 

 

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e

Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle.

 

 

Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte :)  Drikker ikke kaffe eller te eller melk.

Skrevet

I dag har jeg vært suuupersunn og spist tacobaguette :P Hadde noen left-overs som måtte spises opp...

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

 

 

 

 

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e
Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle.

Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte :) Drikker ikke kaffe eller te eller melk.

Neida, var ikke ment som en oppfordring. :-) Kun for å illustrere hvor avhengig jeg var og at det faktisk er en del av oss som synes det ikke er så ille med PM til frokost. Jeg sluttet fordi jeg ble dårlig og det ble dyrt. Drakk 2-3 l daglig. Tror ikke at det er farlig å drikke det, så kos deg med PM! :-)

Skrevet

Her lager jeg somregel havregrøt med frukt hver morgen. 
Hvis ikke kan det bli yoghurt med musli og frukt eller egg. Veldig sjelden vi spiser brød eller knekkebrød til frokost, det får bli i matpakken så vi ikke går så utrolig lei.



Anonymous poster hash: d4a3e...f45
Skrevet

 

 

 

 

2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.

pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e
Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle.

Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte :) Drikker ikke kaffe eller te eller melk.

Neida, var ikke ment som en oppfordring. :-) Kun for å illustrere hvor avhengig jeg var og at det faktisk er en del av oss som synes det ikke er så ille med PM til frokost. Jeg sluttet fordi jeg ble dårlig og det ble dyrt. Drakk 2-3 l daglig. Tror ikke at det er farlig å drikke det, så kos deg med PM! :-)

 

 

Ja jeg forstår :)  Ja det er mulig å slutte om man vil. Det er nokså dyrt ja. Drikker som regel over 1 1/2 liter jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...