Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg spiser AXA frokostblanding med istedenfor gresskarkjerner, litt rosiner og tørkede goji når og sunn appelsinjuice 😊 Anonymous poster hash: 82c1f...885
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Kaffe Anonymous poster hash: f9c28...5bb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Skyr og banan, eller havregrøt. Anonymous poster hash: 3d60b...db6
MammantilNurket Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Min favoritt om dagen er: Hardkokt egg på knekkebrød med kaviar, gjerne med litt frisk dill, agurk og paprika på toppen , espresso og et stort glass farris
Gjest 5 andre Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Varierer stort sett mellom: Havregrøt Omelett Brødskive med makrell i tomat Knekkebrød med ost eller kjøttpålegg Salat Lapper med havre og banan
Jippipippi Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Ingenting eller to tørre knekkebrød med skinke eller fårepølse. Ingen morgenfugl
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #7 Skrevet 17. mars 2014 Presset juice som gir meg et kick, er ingen storspiser men får alltid ned litt, som oftest riskake med feks most avocado, egg, nøttesmør osv eller rester fra gårsdagen. Anonymous poster hash: 1fcb0...1c0
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #8 Skrevet 17. mars 2014 Kaffe først så hjemmelaga knekkebrød med enten hvitost med paprika eller makrell i tomat:) har fått helt dilla på knekkebrød for tiden. Ellers så spiser jeg naturell yoghurt med akasiehonning, valnøtter og havregryn. Anonymous poster hash: 65191...2f2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Har akkurat begynt m lavkarbo, så her går det i kokt egg m røkelaks og avokado, fiberrik med makrell i tomat og majones, omelett med skinke, sopp, purre og ost. Anonymous poster hash: cd582...2ed
mams87 Skrevet 17. mars 2014 #10 Skrevet 17. mars 2014 (endret) 3-4 knekkebrød (2 om jeg ikke er så sulten) og 1-2 kopp kaffe. Endret 17. mars 2014 av mams87
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #11 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #12 Skrevet 17. mars 2014 Gresk yoghurt naturell og en apelsin, og 9,5 liter med sterk kaffe. Anonymous poster hash: ed24b...88d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #13 Skrevet 17. mars 2014 Havregrøt med blåbærsyltetøy. Anonymous poster hash: dc756...d9b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 2-3 brødskiver med veldig grovt brød og div pålegg + et glass melk eller biola....frukt som mellommåltid etter frokost Anonymous poster hash: f95ed...8cc
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til. pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-) Anonymous poster hash: 40a7a...c2e
Gjest lemon-aid Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Først noen liter kaffe.... Så müsli med gresk yoghurt, eller en banan, eller rundstykker. Er ikke alltid jeg er sulten:)
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til. pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Petit pains med jarlsberg og kaffe latte. Er ikke på slankekur Anonymous poster hash: 76973...e7b
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til. pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-) Anonymous poster hash: 40a7a...c2e Jepp drikker pepsi max til frokost også Synes det er godt til alt. Drikker pepsi max til komler tom.
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til. pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle. Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte Drikker ikke kaffe eller te eller melk.
DaenerysStorm Skrevet 17. mars 2014 #22 Skrevet 17. mars 2014 I dag har jeg vært suuupersunn og spist tacobaguette Hadde noen left-overs som måtte spises opp...
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 17. mars 2014 #23 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle. Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte Drikker ikke kaffe eller te eller melk. Neida, var ikke ment som en oppfordring. :-) Kun for å illustrere hvor avhengig jeg var og at det faktisk er en del av oss som synes det ikke er så ille med PM til frokost. Jeg sluttet fordi jeg ble dårlig og det ble dyrt. Drakk 2-3 l daglig. Tror ikke at det er farlig å drikke det, så kos deg med PM! :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #24 Skrevet 17. mars 2014 Her lager jeg somregel havregrøt med frukt hver morgen. Hvis ikke kan det bli yoghurt med musli og frukt eller egg. Veldig sjelden vi spiser brød eller knekkebrød til frokost, det får bli i matpakken så vi ikke går så utrolig lei. Anonymous poster hash: d4a3e...f45
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. mars 2014 #25 Skrevet 17. mars 2014 2 små bløtkokte egg, gjerne 4-5 reker. 1 skyr og 1 1/2 ss havrekli. Drikker pepsi max til.pepsi max til frokost? Jeg drikker mye brus, men frokost er det eneste måltidet hvor det føles unaturlig for meg å drikke brus;-)Anonymous poster hash: 40a7a...c2e Jeg var i min tid så hektet at jeg om morgenen var helt desperat etter et glass med iskald Pepsi Max med limebit og isbiter i. Har ikke rørt PM på to år nå så det er håp for alle. Har egentlig ikke noe håp eller planer om å slutte Drikker ikke kaffe eller te eller melk. Neida, var ikke ment som en oppfordring. :-) Kun for å illustrere hvor avhengig jeg var og at det faktisk er en del av oss som synes det ikke er så ille med PM til frokost. Jeg sluttet fordi jeg ble dårlig og det ble dyrt. Drakk 2-3 l daglig. Tror ikke at det er farlig å drikke det, så kos deg med PM! :-) Ja jeg forstår Ja det er mulig å slutte om man vil. Det er nokså dyrt ja. Drikker som regel over 1 1/2 liter jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå