Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hun er blitt mer klomsete, mister ting, detter lett, kan falle litt bort i lek sammenheng hvor hun sitter og stirrer, men kommer seg raskt igjen. Er ofte hun ikke svarer når vi eller andre snakker til henne. Dette er noe som er kommet de siste mnd. Hun våkner ofte på natta og gråter men det har hun gjort siden hun var baby. Har også begynt å klage på vondt i nakken og hodet. Ellers er hun frisk og rask,spiser godt,er aktiv, leker og som andre treåringer. Kjenner jeg blir litt bekymret, har vært hos barnelege men han såg ikke noen grunn til videre utredning da hun er frisk og rask, følger normal utvikling. Noen som har barn som har hatt sånne episoder? Kan være en fase hvem vet.. Føler bare at hvis dette ikke går over snart så kontakter jeg legen igjen. Får bare bli sett på som hysterisk... Anonymous poster hash: 30946...4d8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Med fare for å virke kynisk her. Men har du sett på "mitt lille land" og blitt litt "inspirert"??? Alt du ramser opp er jo som hentet derfra..... Syns det er trist om dette er trolling. Men om det ikke er det så hadde jeg ikke gitt meg. Krev å bli henvist. Såvidt jeg vet er det ingen fase i tre råd alderen hvor barnet skal bli mer klossete og fjern. Anonymous poster hash: af35d...8d5
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Sjekke syn og hørsel Anonymous poster hash: 8c63f...4a7
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Takk for tips, skal ta kontakt med helsesøster imorgen! Hi. Anonymous poster hash: 30946...4d8
x-pat Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Det første jeg tenker er kiss, låsninger i nakken. Mine to hadde det, de slet med oppvåkninger om natta og gråt, dårlig balanse og vondt i nakke/hodet. Vi fant ut av storebror sin kiss litt før 4 års alder. Google kiss på nettet for å se om du kjenner deg igjen
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Tenkte med en gang på syn og hørsel. Nevøen min var slik som du beskriver. Ble oppdaget da han var 4 år at han har nedsatt hørsel. Anonymous poster hash: 51068...350
I scream for icecream! Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Det finnes en type epilepsi som gir små episoder som de du nevner der man "ramler ut". Absenser heter det, og du kan lese litt om det her: https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/brosjyrer/absenser-epilepsianfall-med-absenser-hos-barn Det kan jo være verdt å ta opp disse tingene med helsesøster eller lege, om ikke annet for å utelukke at det er noe galt.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2014 #9 Skrevet 17. mars 2014 Jeg hadde oppsøkt privatklinikk og jeg ble avvist av legen min og likevel var urolig. Vanskelig å gi noen diagnose på det du beskriver men absolutt noe å få fulgt opp. Hvordan er hun i barnehagen? Anonymous poster hash: 929a2...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå