Gå til innhold

Beklager men kan jeg brekke ene rompeballen bare? (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datt ned trappa hjemme i morgest å nå klarer jeg ikke gå normalt eller sitte på den siden av skinka mi.

Venstre side av skinka mi er dobbelt så stor som høyre side.

å ufattelig vond.

Anonymous poster hash: 4ea87...42a

post-42-238726_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlige bilder pga mobilen er tom for strøm straks

post-42-1702343_thumb.jpg

Skrevet

Auv, var litt vanskelig å forstå det bildet, men hørtes ikke godt ut. Lege neste?

Håper det går fort over. 

Skrevet

Man kan ikke knekke en rumpeball da det er en muskel ;) men det så jævlig vondt ut!

Skrevet

Auv, var litt vanskelig å forstå det bildet, men hørtes ikke godt ut. Lege neste?

Håper det går fort over. 

Det er grusomt vondt :(

legevakt er ganske langt unna å snø storm på fjellet.

Blir lege i morgen da jeg må til lege allikevel :(

Skrevet

Håper det går fort over. 

Det er grusomt vondt :(

legevakt er ganske langt unna å snø storm på fjellet.

Blir lege i morgen da jeg må til lege allikevel :(

Usj ja, håper du har noen sterke smertestillende så du får sove godt i natt...

Skrevet

Man kan ikke knekke en rumpeball da det er en muskel ;) men det så jævlig vondt ut!

Så bra...

Kjente jeg ble litt små nervøs pga jeg ble så hoven og at det gjorde så vondt :(

Skrevet

Kanskje brukket halebein. Men tror ikke du har brukket noe. Bare skamslått deg.

Anonymous poster hash: 6299d...435

Skrevet

hehe det der var da "ingenting"

Venninna mi datt ned trappa, ei mur trapp og ræva ble SVART! 

Hun endte opp med en "rumpeklump" som stakk ut med arrvev, sånn at det var tydelig for andre. Hun fikk fjernet den kirurgisk, eller noe av den er der enda.. :-O

Anonymous poster hash: fe0d6...9c1
Skrevet

Du kan ha fått deg en slagskade eller brudd på hoftekammen feks. Jeg fikk brudd på hoftekammen etter en slagskade jeg fikk da jeg tryna heftig på snowboard for 9 år siden. Fikk litt smertestillende og en "badering" jeg måtte sitte på i noen uker. Men fy fader å vondt det gjorde.

Anonymous poster hash: 54e4c...98f
Skrevet

Du kan ikke brekke rumpeballen. Man brekker knokler.

Det var ikke godt å se på bilde hva som har skjed heller. Ville vel gått til lege.

Skrevet

Hun endte opp med en "rumpeklump" som stakk ut med arrvev, sånn at det var tydelig for andre. Hun fikk fjernet den kirurgisk, eller noe av den er der enda.. :-O

Jeg kjenner en som...........

Anonymous poster hash: 463e8...53f

Skrevet

Ta deg en tur til legen og be om røntgen av bekkenet i morgen.

Jeg så ganske lik ut, gikk i flere uker før jeg kom meg til legen. Brudd i bekkenet.

Ikke at de gjorde noe med det siden bruddet var stabilt, men greit å vite.

Jeg fikk også en skade i ene muskelen i setet pga den store blødningen.

Så få det sjekket du. Men maks uflaks så kan man få brudd i bekkenet "bare" ved å falle.

Da jeg fikk mitt brudd hadde legen hatt to andre inne i løpet av siste par ukene som begge kom gående inn en/flere dager etter at de hadde sklidd og falt på isen.

Ta en tur til legen i morgen!

Anonymous poster hash: 1f99f...265
Skrevet

Er det en vinmonopol-pose jeg skimter i bakgrunnen?

Anonymous poster hash: 55797...8e2
Skrevet

Anonymous poster hsh: 55797...8e2

Hahaha! Dagens!

Stakkars deg, HI. God bedring. Håper du bare er forslått. Bekkenbrudd er ikke noe å kimse av.

Skrevet

det ser kanskje ut som ingenting, men det føles virkelig ikke som ingenting.

Den er bokstaveligtalt dobbelt så stor som andre siden og jeg klarer virkelig ikke å sitte på den i det hele tatt.

Jeg ligger på høyre side av rompen min bare :(

Skrevet

Jeg så ganske lik ut, gikk i flere uker før jeg kom meg til legen. Brudd i bekkenet.

Så få det sjekket du. Men maks uflaks så kan man få brudd i bekkenet "bare" ved å falle.

Da jeg fikk mitt brudd hadde legen hatt to andre inne i løpet av siste par ukene som begge kom gående inn en/flere dager etter at de hadde sklidd og falt på isen.

ja jeg skal ta en tur til lege i morgen, jeg må få noe smertestillende for dette er så vondt at til og med paracet og ibux fungerer ikke :(

Får ligge på sofaen i kveld så ringer jeg med engang de åpner i morgen tidlig.

Skrevet

Anonymous poster hash: 55797...8e2

Ja fikk posen av bestemora mi for å pakke våte ytterklær i :P

Skrevet

ja jeg skal ta en tur til lege i morgen, jeg må få noe smertestillende for dette er så vondt at til og med paracet og ibux fungerer ikke :(

Vet veldig godt hvordan du har det :/

Jeg truet meg på jobb dagen etter, og jobbet uten smertestillende, tok ikke en eneste sykemeldingsdag. Men det var i tøffeste laget, kroppen hadde hatt det bedre om jeg tok hensyn til det. Men jeg trodde jo ikke det kunne være brudd siden jeg på et vis greide å stå og gå forsiktig. Drosjenæringen var glad i meg den tiden - taxi til og fra jobb hver dag. De sa jeg var i verre form enn noen av deres 90 år gamle kunder, og lurte innimellom på om de kanskje skulle bli med meg på legevakten ;)

Først flere uker etter dro jeg til legen.

Så gjør som jeg sier - ikke gjør som jeg gjorde :P

Be også om henvisning til fysioterapeut, for det er viktig å få massert ut blødningene før det går for lang tid slik at de ikke kapsler seg inn og skaper langvarige problemer (slik jeg fikk).

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 8943a...b0d

Skrevet

Hør med bestemor om hun har noen smertestillende på lur. Gamlinger har alltids en paralgin forte eller annet knask :P Ville i såfall tatt en paralgin og 400 eller 600mg ibuprofen, så får du kanskje dempet smertene nok til at du sovner senere i natt.

Anonymous poster hash: d73ae...d48

Skrevet

Vet veldig godt hvordan du har det :/

Jeg truet meg på jobb dagen etter, og jobbet uten smertestillende, tok ikke en eneste sykemeldingsdag. Men det var i tøffeste laget, kroppen hadde hatt det bedre om jeg tok hensyn til det. Men jeg trodde jo ikke det kunne være brudd siden jeg på et vis greide å stå og gå forsiktig. Drosjenæringen var glad i meg den tiden - taxi til og fra jobb hver dag. De sa jeg var i verre form enn noen av deres 90 år gamle kunder, og lurte innimellom på om de kanskje skulle bli med meg på legevakten ;)

Først flere uker etter dro jeg til legen.

Så gjør som jeg sier - ikke gjør som jeg gjorde :P

Be også om henvisning til fysioterapeut, for det er viktig å få massert ut blødningene før det går for lang tid slik at de ikke kapsler seg inn og skaper langvarige problemer (slik jeg fikk).

Skal nevne det for legen min i morgen :)

tusen takk for gode råd...

Setter veldig pris på det da jeg aldri i mitt liv har hatt så vondt tidligere :-/

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 8943a...b0d

Det var saklig?

det står at det er ett bilde i denne tråden så du kunne fint unngått å gå inn å se...

Skrevet

Hør med bestemor om hun har noen smertestillende på lur. Gamlinger har alltids en paralgin forte eller annet knask :P Ville i såfall tatt en paralgin og 400 eller 600mg ibuprofen, så får du kanskje dempet smertene nok til at du sovner senere i natt.

Anonymous poster hash: d73ae...d48

dessverre så sover hun nok nå :(

Skrevet

Hvordan gikk det hos legen i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...