Gå til innhold

kort eller langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

din mening ?

Anonymous poster hash: 92317...d6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langt. Jeg synes det er skikkelig pussig med jenter som velger en "kort og funksjonell frisyre".

Skrevet

Kommer helt an på personen. Jeg har hatt begge deler. Nå har jeg langt og vil ha langt så lenge det er fint og passer til meg, i forhold til bl.a. alder.

Trenger kanskje ikke vært sånn helt pinnkort på jenter, men mange passer jo det og så :D

Skrevet

Kort er finest på meg hvertfall, men siden det må dusjen og friseres hver dag, farges og klippes hver 6-7uke så har jeg langt ;) har du tid og råd- kort, men så kommer sommeren og da er det hærlig med en dult på toppen av hodet

Anonymous poster hash: 60a89...8cb

Skrevet

Langt. Skal aldri ha det kort igjen. Nå har jeg endelig fått kjempelangt.

Skrevet

Jeg tror det er meget få kvinner jeg ser som kler kort hår bedre enn langt.

Jeg syna kort hår på kvinner er mindre pent med mindre man begynner å bli ganske gammel.

Jeg er tradisjonell der ja. Jenter bør ha langt eller halvlangt hår. Gutter bør være kortklipt. Det er estetisk finere etter min mening.

Anonymous poster hash: c8ee6...f08

Skrevet

Jeg kler begge deler godt. Nå er det kort og jeg liker det :) Ingen kjekk, enkel frisyre. Må styles hver dag, men det er gjort på 5 minutter, altså samme tid som jeg bruker på å gre det og sette det opp i en hestehale eller topp. 

Skrevet

Et ord: Kånehår!!

Skrevet

Personlig foretrekker jeg kort. Jeg hadde hatt langt hår hele livet da jeg klippet meg kort for litt over et år siden, og det var kjempeskummelt, men det ble veldig fint. En litt "frekk" rufsefrisyre som passer veldig godt til ansiktet mitt (har hjerteformet ansikt med høye kinnbein). Men er mye jobb, bruker minst like lang tid på å style som da håret var langt!

Anonymous poster hash: 7d776...de4
Skrevet

MOAHAHA ... når jeg blir stor skal jeg bli hun gamle, skumle damen med laaaangt grått hår (og en haug katter) som alle ungene i gata er livredde for :D

Skrevet

Langt. Kort blir enten for maskulint eller så forbinder jeg det med kjerring, der ordet kjerring er negativt.

Skrevet

Hadde jeg kledd kort hår er jeg ikke i tvil om hva jeg ville hatt. Kort hår trenger IKKE å være kjerring-sveis! Jeg har to venninner med kort hår og de er begge så langt unna kjerring man kan komme.

:)

Skrevet

elsker kort hår :) har satt inn løshår nå fordi sambo elsker det & jeg ville prøve langt igjen etter så mange år med kort. savner den fine pixi cuten min veldig nå men lovet å prøve langt hår så..

Anonymous poster hash: e37b4...185

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...