Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en islamist ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: bd0f7...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp, nei. 

Jeg kunne ikke blitt sammen med en som står for alt jeg er motstander av.

Anonymous poster hash: 6e021...a0b
Skrevet

Ja, dersom jeg er forelska og vi er enige om de store tingene så har det lite å si hvilken religion personen har. Det samme gjelder utseende.

Skrevet

Nei. Vet ikke om jeg hadde taklet en personlig kristen heller. Særlig en etter "gamle" måten. (Farmen-Andreas)

Men totalt nei til en muslim uansett hva.  

Anonymous poster hash: 45682...03d
Skrevet

Muslim? Tja, eg har forsåvidt respekt for religiøse sjølv om eg ikkje er religiøs sjølv. Men trur det kan bli vanskelig etterkvart å ikkje dele livssyn med partneren.

Islamist? På ingen måte. Har ikkje respekt for folk som blandar politikk og religion.

Skrevet

Muslim, Ja

Islamist, nei

Skrevet

Man blir vel forelsket i mennesket, det finnes utrolig mange pene unge muslimske menn i Norge! 

Anonymous poster hash: 0d00f...954
Skrevet

Man blir vel forelsket i mennesket, det finnes utrolig mange pene unge muslimske menn i Norge! 

Idiot. 

Anonymous poster hash: 7f86b...973

Skrevet

Nei, absolutt ikke.

Skrevet

Absolutt ikke.

Anonymous poster hash: 35409...a6c
Skrevet

No_fucking_way

Anonymous poster hash: 4398a...8a5
Skrevet

Idiot. 

Ok, kjærlighet har ikke noe å si. En pen man, snill og god dumper man om han har feil religion, get it!

Skrevet

Nei, like lite som jeg kunne vært sammen med en kristen fundamentalist eller ekstremist av noe annet slag.

Skrevet

Hadde heller skutt meg selv i foten

Skrevet

Idiot. 

Ok, kjærlighet har ikke noe å si. En pen man, snill og god dumper man om han har feil religion, get it!

Du er klar over at en islamist er noe ganske annet enn en "pen og snill mann", ikke sant?

Skrevet

Nei. Men nå kunne jeg ikke blitt sammen med en kristenfundamentalist heller.

Jeg har lite til overs for religion generelt, så jeg er ganske så sikker på at en ekstremt religiøs person ville holdt seg langt unna meg uansett :)

Skrevet

Idiot.

Trur det som vart forsøkt formidla er at ein må skilje mellom muslimar generelt og islamistar.
Skrevet

Idiot.

Trur det som vart forsøkt formidla er at ein må skilje mellom muslimar generelt og islamistar.

Takk : )

Skrevet

Jeg skjønner ikke..mulig jeg er dum, men hva er definisjonen på islamist?
Var sikkert på at trådstarter egentlig mente muslim, men at det blei skrevet litt feil, litt sånn kristen-kristendom islamist-islam ...men mente muslim.???

Anonymous poster hash: 6089f...ce1
Skrevet

Men muslim ja, en islamist ALDRI !!!

Anonymous poster hash: 8cfca...44e

Skrevet

Var sikkert på at trådstarter egentlig mente muslim, men at det blei skrevet litt feil, litt sånn kristen-kristendom islamist-islam ...men mente muslim.???

Muslim : føler islam på en fredelig måte uten å plage, terrorisere etc andre mennesker.

De er meget fredelige mennesker og vil ingen vondt. De ber, gir skatt av lønnen sin til fattige, hjelper trengende, gjør ramadan, feirer høytider osv.

Islamist : terrorister, selvmordsbombere, mordere etc som bruker islam som unnskyldning. - de er fullstendig skrudde i hodet. Type eksempel er Al Kaida, Saddam hussein osv.

Skrevet

Muslim : føler islam på en fredelig måte uten å plage, terrorisere etc andre mennesker.

De er meget fredelige mennesker og vil ingen vondt. De ber, gir skatt av lønnen sin til fattige, hjelper trengende, gjør ramadan, feirer høytider osv.

Islamist : terrorister, selvmordsbombere, mordere etc som bruker islam som unnskyldning. - de er fullstendig skrudde i hodet. Type eksempel er Al Kaida, Saddam hussein osv.

Har du noen kilder? Jeg har aldri hørt begrepet islamist om ekstremister før...

Skrevet

Det er forskjell på muslimer og islamister.

Anonymous poster hash: 6e021...a0b

Skrevet

Overhode ikke. Kunne aldri blitt sammen med en sånn, om han så var den siste mannen på jorden!

Anonymous poster hash: 84b8e...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...