Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hva serverer dere til å drikke i barneselskapene til 5 6 åringene deres? Jeg er ikke veldig viktig på sunnhet å slikt, ungene skal få kose seg når de er i bursdag, men mine barn liker ikke brus. I hver bursdag de blir bedt i må jeg hver gang be om att de får saft, vann eller jus istede fordi dem får bare tilbud om brus å da velger de heller å si nei takk å være tørste. Trodde saft var mer naturlig å servere enn brus, men der har jeg vist misforstått... Anonymous poster hash: bcd22...da5
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg serverer litt av hvert og det er slettes ikke alle som vil ha brus. Anonymous poster hash: 20821...f17
smurfis Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kjøper inn litt brus sånn i tilfelle noen liker det, men de aller fleste vil ha saft.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Jeg sørger for å ha både saft, brus og vann for hånden.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Alltid både saft og brus, forrige bursdag vi hadde her i februar var det ett barn som ville ha saft mens resten ville ha brus. Anonymous poster hash: 8b8dc...54d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Bruker å ha saft, brus, jus og vann. Ungene klarer å si fra selv hva de har lyst på. I siste bursdagen ville halvparten ha brus og de andre noe annet. Anonymous poster hash: db070...228
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Av alle jentene i begge ungenes klasse så er det en som ikke drikker brus. Vi har sagt, juic og vann som hun får velge fritt hva hun vil ha. Vil andre ha det så har vi alltid det, men sluttet å ha alt stående fremme. Det står jo lett til på kjøkkenet om noen ønsker. Anonymous poster hash: ae262...64d
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Passer på å ha brus i flere varianter, saft og kaldt vann. Setter frem alt, noen synes det er kjipt å spør hvis det ikke står fremme. Må nesten lokke det ut av dem når de ikke vil ha noe av det som står fremme. (Tok ikke ut vann første gangen vi hadde bare barn.)
skinnfilla Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Kjører helgardering, med brus, saft og vann. Eplejuice er og kjærkomment
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Før serverte jeg saft og brus. Nå serverer jeg bare saft pga det er rimeligere. Anonymous poster hash: 34514...8ca
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Jeg serverer smoothie og jus. De fleste er fornøyd med det. Anonymous poster hash: 9cff2...01b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Hadde både eple juice og brus. Det var kunn 1 som ville ha brus. Ellers var det juice Anonymous poster hash: b9409...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå