Gå til innhold

Tisselaken, hvor finne billig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tisselaken både til barneseng og voksenseng (unger som alltid kommer over i min seng).

Har sett formsydde tisselaken på Princess, men synes de var litt dyre. Trenger jo minst 2 stk til hver seng.

Noen som vet om det er andre butikker som selger tisselaken, og ca hvor mye det koster?

Anonymous poster hash: 73575...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte på spar kjøp. De var billig. Husker ikke hva de kostet

Skrevet

Trenger tisselaken både til barneseng og voksenseng (unger som alltid kommer over i min seng).

Har sett formsydde tisselaken på Princess, men synes de var litt dyre. Trenger jo minst 2 stk til hver seng.

Noen som vet om det er andre butikker som selger tisselaken, og ca hvor mye det koster?

Jysk. Har i alle størrelser :)

Anonymous poster hash: 08271...f90

Skrevet

Tall for svar 😊

Hadde glemt at jysk eksisterer... Burde jo selvfølgelig tenkt meg til dette på egenhånd, men noen ganger står det helt stille 😜

Skrevet

Har du Ikea i nærheten er det veldig billig der, ellers har jeg kjøpt på Jysk.

Skrevet

Jeg kjøpte jysk sine tidligere, men etter noen vask så holder de ikke helt tett. Men de funker fint en god stund. Nå kjøper jeg sånn 10pk på apoteket , blå plastikk laken, med stretch i kantene. Samme plastikk som de derre sko overtrekkene. Kan vaskes over med klut, så kan brukes flere ganger. Nå har vi ikke så ofte uhell lenger, så da kaster jeg de etterhvert. Koster ca 100kr for en 10pkn. Jeg er iallefall veldig fornøyd med de. Passer 90 seng, og evt mindre.

Anonymous poster hash: 75198...c5d

Skrevet

Jeg kjøpte på kid, mulig på salg.

Valgt det som ikke er formsydd og klipte til den størrelsen jeg trengte. Fikk 2 stk it av et stort tisselaken

Anonymous poster hash: 924ab...83a

Skrevet

Trenger du laken som dekker hele senga? eller holder det med en firkant (100 x100?)

Anonymous poster hash: b9b9e...869
Skrevet

Trenger du laken som dekker hele senga? eller holder det med en firkant (100 x100?)

Anonymous poster hash: b9b9e...869

Takk for mange svar!

Vil gjerne ha laken som sitter rundt madrassen. Synes de mindre bitene krøller seg sånn samme under lakenet. Kan være vi sover veldig urolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...