Gå til innhold

Har dere badekar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr to og i huset vi bor i nå er vaskemaskinen nede i grovkjelleren. Synes det er tungvindt og har lenge ønsket å hive ut badekaret på badet slik at vi kan flytte maskina opp til badet. Da blir det lettere å vaske klær, uten å må bære med meg baby nede. Blir bedre plass for stellekommode også med ny løsning.

Men... er jo selvfølgelig kjekt med badekar også når man har barn ;) Med eldste bodde vi i leilighet og badet ham i balje i dusjhjørnet. Tenker det må gå med baby nr to også. Eldste dusjer mer enn han bader nå.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 58fe8...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er kjekt med badekar, vel verdt å måtte ned i kjellaren for å vaske klede.

Eg plasserar babyen i bilstolen når eg skal ned å henge opp klede, då er det lett å få ho med seg og ho har ein plass å vere denne stunda.

Skrevet

Jeg ville aldri kastet ut badekaret. Jeg kan ikke forestille meg noe mer avslappende enn et varmt bad :)

Skrevet

Vi har det likt som dere med badekar oppe og vaskemaskin i kjelleren.

Jeg kommer ikke til å ta bort badekaret mens jeg har små barn. Ungene synes det er veldig deilig å bade, og da får jeg badet begge samtidig.

Skrevet

Eg ville aldri ha tatt vaskemaskinen opp vi har den nå på bade selv og savner sårt vaskerommet så mens vi vente på å bli ferdige å pusse opp kjellerer må jeg bare bite det i meg. I tillegg til vaskemaskin må du jo og ha plass til skittentøyskurv å om du ikke har tørketrommel må du vel henge klærne til tork enn plass. Enda enn ting eg savne med å ha vaskenaskinen på badet er at nå må vi tørke klær i stuen :(

Anonymous poster hash: b09e5...58d

Skrevet

Vi kasta ut badekaret da vi pusset opp badet for et par år siden. Det har vi aldri angret på! Storesøster på 4 koser seg i dusjen, og minsten på 2 bader i ei balje vi setter inn i dusjen.

Anonymous poster hash: 8e8ce...e0a

Skrevet

Eg ville aldri ha tatt vaskemaskinen opp vi har den nå på bade selv og savner sårt vaskerommet så mens vi vente på å bli ferdige å pusse opp kjellerer må jeg bare bite det i meg. I tillegg til vaskemaskin må du jo og ha plass til skittentøyskurv å om du ikke har tørketrommel må du vel henge klærne til tork enn plass. Enda enn ting eg savne med å ha vaskenaskinen på badet er at nå må vi tørke klær i stuen :(

Anonymous poster hash: b09e5...58d

Har tørketrommel, og plass til skittentøysdunken blir det. Synes ideen min er god jeg, men er ennå usikker, for gjett hvem som insisterte på å bade i kveld :P

HI

Skrevet

Vi har både badekar og dusj. Vi skal pusse opp badet når barna er så store at de ikke gidder bade noe særlig og jeg kan hive badekaret ut.

Barna elsker å bade :D  

Skrevet

Vi har både badekar og dusj. Vi skal pusse opp badet når barna er så store at de ikke gidder bade noe særlig og jeg kan hive badekaret ut.

Ja er jo både badekar og dusjhjørne på vårt bad også, og det er jo i utgangspunktet unødvendig og sløseri av plass. Så nå har jeg jo kommet på et nytt alternativ: Nemlig beholde badekaret og rive bort dusjhjørnet og sette vaskemaskina og tromla der (tromla oppå), og montere opp stativ for dusjen på veggen ved badekaret og stå oppi karet å dusje.

Var ikke det smart da? :D

HI

Skrevet

Ja er jo både badekar og dusjhjørne på vårt bad også, og det er jo i utgangspunktet unødvendig og sløseri av plass. Så nå har jeg jo kommet på et nytt alternativ: Nemlig beholde badekaret og rive bort dusjhjørnet og sette vaskemaskina og tromla der (tromla oppå), og montere opp stativ for dusjen på veggen ved badekaret og stå oppi karet å dusje.

Var ikke det smart da? :D

HI

Permanent løsning eller midlertidig?

Det er genialt! :D Men tipper dere blir lei badekaret når ingen bruker det mer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...