Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er en latsabb, men nå har jeg meldt meg inn på et treningsstudio og har de siste ukene hatt to timer med yoga, stepp(en gang i uken) og to timer med spinning..Det vil vel merkes en gang, eller bør jeg trene enda mer?.. Jeg har ikke som mål å gå ned mange kilo, bare føle meg sunnere og få en strammere mage og kropp Anonymous poster hash: e8655...ba3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Nei langt der i fra. Du må trend styrke for å stramme kroppen, ikke det tullet der. Anonymous poster hash: f6b5b...2b6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Skal ikke mye til eller lang tid før du begynner å merke det Jeg har vært syk lenge og har de siste to ukene begynt å gjøre noen få øvelser på stuegulvet og med et par lette manualer. Merker allerede at kroppen føles bedre, og jeg har ikke brukt mange minuttene hver gang - ikke en gang hver dag. Men jo dårligere form man er i, jo raskere vil man merke endring også. Med en time step, to spinning og en time yoga så vil du merke stor endring raskt Synes du er flink, jeg Jeg har satt meg noen mål fremover nå som jeg må trene meg tilbake til å fungere igjen, og gleder meg til den dagen jeg kan begynne å jogge igjen Jeg gjør det jeg greier nå og tar det sakte, men sikkert i riktig retning. Anonymous poster hash: d2cbe...874
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Nei langt der i fra. Du må trend styrke for å stramme kroppen, ikke det tullet der. Anonymous poster hash: f6b5b...2b6 Kommer helt an på hva som er utgangspunktet og hva som er målet det! Jeg er enig i at man trenger styrketrening også for å stramme opp. Men man får da i høyeste grad strammet opp sete og ben ved spinning og step, og selv om yoga ikke er hard styrketrening, så kan også det virke oppstrammende. Anonymous poster hash: d2cbe...874
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Jeg trente aerobic og step minst 5 dager i uken i lang tid, men følte ikke jeg ble særlig strammere før jeg byttet ut 3 av øktene med systematisk styrketrening. Det er klart at den treningen du gjør nå er bedre enn ingen trening Men ville lagt inn noen økter med styrketrening om jeg var deg! Anonymous poster hash: 797dd...8a9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Det var det jeg var redd for..Men jeg er jo liksom redd styrketrening da jeg kan ingenting om det Anonymous poster hash: e8655...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå