Gå til innhold

Jeg tror han liker meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et vennepar som er like gamle som mine foreldre. Jeg er 31 år og singel. Sønnen deres er 25 år og bor sammen med foreldrene sine. Sist jeg var på fest der hjemme så skulle jeg overnatte på sofaen til vennene mine, da ble jeg invitert til å se på film på rommet sammen med unggutten før jeg la meg(har tidligere fått lignende invitasjon). Jeg sa først nei og la meg for å sove på sofaen, men fikk ikke sove da det var for kaldt. Da gikk jeg på rommet til sønnen deres og spurte pent om jeg kunne få låne en bit av sengen hans, og det sa han ja til. Jeg prøvde å sovne der og hadde nesten falt i søvn da jeg kjente at han begynte å stryke forsiktig på meg. For at ikke ting skulle skje, så lot jeg som at jeg sov. Han strøk lenge på meg og la hodet sitt inntil meg. Han er jo så søt og god, men litt for ung kanskje? Hva tror dere, liker han meg?

Anonymous poster hash: 92674...142
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et vennepar som er like gamle som mine foreldre. Jeg er 31 år og singel. Sønnen deres er 25 år og bor sammen med foreldrene sine. Sist jeg var på fest der hjemme så skulle jeg overnatte på sofaen til vennene mine, da ble jeg invitert til å se på film på rommet sammen med unggutten før jeg la meg(har tidligere fått lignende invitasjon). Jeg sa først nei og la meg for å sove på sofaen, men fikk ikke sove da det var for kaldt. Da gikk jeg på rommet til sønnen deres og spurte pent om jeg kunne få låne en bit av sengen hans, og det sa han ja til. Jeg prøvde å sovne der og hadde nesten falt i søvn da jeg kjente at han begynte å stryke forsiktig på meg. For at ikke ting skulle skje, så lot jeg som at jeg sov. Han strøk lenge på meg og la hodet sitt inntil meg. Han er jo så søt og god, men litt for ung kanskje? Hva tror dere, liker han meg? Anonymous poster hash: 92674...142

Han ville iallfall prøve å få seg et nyp om ikke annet. En mann som ikke er interessert går ikke rundt å stryker på tilfeldige kvinner. Du er kanskje en MILF?

Anonymous poster hash: 5ac23...01a

Skrevet

Han ville få seg noe.

Skrevet

Jeg har et vennepar som er like gamle som mine foreldre. Jeg er 31 år og singel. Sønnen deres er 25 år og bor sammen med foreldrene sine. Sist jeg var på fest der hjemme så skulle jeg overnatte på sofaen til vennene mine, da ble jeg invitert til å se på film på rommet sammen med unggutten før jeg la meg(har tidligere fått lignende invitasjon). Jeg sa først nei og la meg for å sove på sofaen, men fikk ikke sove da det var for kaldt. Da gikk jeg på rommet til sønnen deres og spurte pent om jeg kunne få låne en bit av sengen hans, og det sa han ja til. Jeg prøvde å sovne der og hadde nesten falt i søvn da jeg kjente at han begynte å stryke forsiktig på meg. For at ikke ting skulle skje, så lot jeg som at jeg sov. Han strøk lenge på meg og la hodet sitt inntil meg. Han er jo så søt og god, men litt for ung kanskje? Hva tror dere, liker han meg? Anonymous poster hash: 92674...142

Han ville iallfall prøve å få seg et nyp om ikke annet. En mann som ikke er interessert går ikke rundt å stryker på tilfeldige kvinner. Du er kanskje en MILF?

Anonymous poster hash: 5ac23...01a

Tja, vet ikke. Han har ikke hatt så mange forhold. Jeg tror ikke han er en som er ute etter bare en ting, slik jeg kjenner han iallefall. Milf vet jeg ikke, men jeg er mor iallefall. Normal pen vil jeg si. En natt på klubbfest satt vi å pratet, lo og tøyset hele natten igjennom da de andre hadde gått å lagt seg. :)

Skrevet

Om du egentlig har et gjesterom, men senere kommer inn til han å spør om å få sove der, og i tilegg i samme seng som han, så er det ikke rart dersom han prøvde seg synes jeg.

Men, kan jo hende han liker deg for det :)

Anonymous poster hash: 6c964...cf3

Skrevet

Om du egentlig har et gjesterom, men senere kommer inn til han å spør om å få sove der, og i tilegg i samme seng som han, så er det ikke rart dersom han prøvde seg synes jeg.

Men, kan jo hende han liker deg for det :)

Anonymous poster hash: 6c964...cf3

Vanskelig å bli klok på det. Kanskje jeg burde være modig og voksen å spørre han rett ut? :)

Skrevet

For all del, spør han rett ut om du er modig nok til det. Men vær i så fall også voksen nok til å kunne takle et svar som, "nei, jeg hadde bare lyst til å pule deg". Er du ikke tøff nok til å takle et slikt svar så ikke spør.

Anonymous poster hash: 4f89e...42c
Skrevet

For all del, spør han rett ut om du er modig nok til det. Men vær i så fall også voksen nok til å kunne takle et svar som, "nei, jeg hadde bare lyst til å pule deg". Er du ikke tøff nok til å takle et slikt svar så ikke spør.

Anonymous poster hash: 4f89e...42c

Joda, jeg takler et slikt svar jeg må bare manne meg opp nok til å spørre. :) Jeg har gitt opp å finne en mann, så jeg har et meget avslappet forhold til menn og møter de deretter.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Liten oppdatering fra meg :) Vi endte opp med å sove sammen igjen, og denne gangen skjedde det litt mer. Han liker meg og er glad i meg sa han, å han kunne ikke fatte hvorfor jeg er singel. Han hadde ikke i sin villeste fantasi tenkt at det noen gang var mulig for han å komme så nær meg, ikke for et lite kyss en gang med mindre han hadde løpt frem å tatt et. Han sa at jeg var like god som han hadde drømt om å forestilt seg. Han nevnte også at en eks av han (7 år yngre enn meg) for rundt 8 år siden var dritsjalu på meg og ville ikke være med på ting jeg var med på, fordi hun syntes at jeg var for pen :) 

Minuset er at han er bare 25 å jeg er 31, jeg vet ikke helt hva jeg synes om det. Og at far til min sønn kjenner denne familien like godt som meg, noe som også kan være vanskelig da BF kommer til å bli helt knust hvis han finner ut av det. 

Håper bare unggutten holder munn om det slik han lovet.

Skrevet

Alderen er da ingen problem!

Det er kanskje mer kleint at han er sønn av dine venner?

Anonymous poster hash: 51297...1ea

Skrevet

Alderen er da ingen problem!

Det er kanskje mer kleint at han er sønn av dine venner?

Uff, ja synes det er litt ekkelt at han er sønnen til vennepar av både meg og BF. Men vet at foreldrene ikke hadde reagert negativt på det, men jeg er redd BF gjør. Jeg vil ikke ødelegge vårt fine vennskap. Jeg var ærlig med unggutten om mine bekymringer rundt dette.

Skrevet

Han er da ingen unggutt..

Han er 25 - ikke 18...

Det er da 6 år mellom meg og min mann, ingen har stilt spørsmålstegn ved det...

Skrevet

Er seks år mellom min mann og meg også. Aldri fått kommentarer på det.

Anonymous poster hash: eaed1...243

Skrevet

Unggutt? Han er jo 25 år! Han er voksen. Syns det er litt kreapy at du kaller han unggutten...

Skrevet

Det er bare 6 år mellom dere. Absolutt ikke noen big deal. Han er absolutt ingen unggutt, men en mann.

Det du burde tenke på her er hva venneparet ditt vil si den dagen de finner ut at du puler sønnen deres.

Ja, han er voksen og gjør som han vil, men ikke dermed sagt at det ikke vil bli klein stemning mellom deg og foreldrene hans.

Anonymous poster hash: 721e9...257

Skrevet

Unggutt? Han er jo 25 år! Han er voksen. Syns det er litt kreapy at du kaller han unggutten...

Ja, jeg er jo ei gammel ku i forskjell, ergo er han bare en "unggutt" :) Ikke alle menn er voksne i den alderen skal jeg si deg, det var ihvertfall ikke BF når han var på hans alder. Jeg vil ha en ordentlig MANN denne gangen, ikke en umoden fyr. Vet ikke helt hvor man kan plassere denne 25 åringen da han til tider kan være både moden og reflektert, mens andre ganger synes å være litt ung og barnslig.

Skrevet

Det er bare 6 år mellom dere. Absolutt ikke noen big deal. Han er absolutt ingen unggutt, men en mann.

Det du burde tenke på her er hva venneparet ditt vil si den dagen de finner ut at du puler sønnen deres.

Ja, han er voksen og gjør som han vil, men ikke dermed sagt at det ikke vil bli klein stemning mellom deg og foreldrene hans.

Anonymous poster hash: 721e9...257

Jeg vet at det eneste de kommer til å reagere med er at de blir skuffet med tanke på at de hele tiden har forsøkt å hinte til at jeg å BF hører sammen uansett. For i deres øyne er jeg og BF sjelevenner og fortsatt et par slik de ser det, selv om det er slutt. De håper i det lengste. Jeg håper at hans foreldre aldri får vite om denne ene gangen, for da blir jo jeg nødt til å fortelle BF om det slik at ikke våre venner går å vet om ting bak hans rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...