Gå til innhold

Har jeg grunn til å få hetta nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en fest hos en veninne av meg. Hun og samboeren skal gå fra hverandre og han var ikke der. Derimot var nye kjæresten hennes og en kompis av han der, selvsagt mange andre også.

Jeg er gift, vurderer å gå fra mannen min av flere grunner. Men har så absolutt ingen planer om å være utro i noen som helst grad.

Ut over kvelden i går ble man jo litt pussa og jeg la tidlig merke til at kompisen til min venninnes kjærste var veldig oppmerksom. Gikk noen tom for drikke så var han på pletten og hentet ny drikke. Han var som en "duracell kanin". Dansa og spratt rundt. Opp til flere ganger satt han ved siden av meg og holdt rundt meg. Jaja tenkte jeg, det er jo hyggelig. Etterhvert begynte min veninne å erte meg med at denne mannen var betatt av meg. Til slutt ble jeg egentlig litt nervøs, for jeg liker ikke tanken på det. Jeg begynte å avvise han høflig når han vile danse og sørget for at jeg hadde noen på begge sider av meg hele tiden. Da et par andre som jeg ikke har møtt så mange ganger før sa dem trodde vi var kjærster dro jeg hjem. Da kom han og ga meg en mega klem og sa han håpet å treffe meg igjen en annen gang.

Nå sitter jeg her og lurer om det var veldig galt av meg å la han holde rundt meg. Vi flørtet jo ikke engang. Det bare var noe han gjorde. Han bor ikke så langt unna meg så jeg kan når som helst treffe på han.

Jeg ER overhode ikke interessert i han. Han er ikke min type mann heller.

Hvordan avviser jeg han på en hyggelig måte om det skulle bli nødvendig?

Anonymous poster hash: 0a97a...976

Videoannonse
Annonse
Gjest Tittentott
Skrevet

Du kan jo fortelle han at du er gift, vil tro han skjønner at det er en avvisning :-)

Skrevet

Han vet at jeg er gift. Ringen var på i går og den er ganske stor og ikke usynlig. Mannen min ble flere ganger nevnt da det er flere som kjenner han som var tilstede på festen.

Normalt sett burde jeg vel bli smigret over at en mann viser interesse for meg, spesiellt siden han jeg er gift med ikke gjør det. Vi lever sammen som venner. Kan ikke huske sist vi hadde sex, kysset eller sa vi elsket hverandre. Jeg ligger ytterst på kanten på min side av sengen for å ikke komme i nærheten av han når vi sover.

Skrevet

Han vet at jeg er gift. Ringen var på i går og den er ganske stor og ikke usynlig. Mannen min ble flere ganger nevnt da det er flere som kjenner han som var tilstede på festen.

Normalt sett burde jeg vel bli smigret over at en mann viser interesse for meg, spesiellt siden han jeg er gift med ikke gjør det. Vi lever sammen som venner. Kan ikke huske sist vi hadde sex, kysset eller sa vi elsket hverandre. Jeg ligger ytterst på kanten på min side av sengen for å ikke komme i nærheten av han når vi sover.

Hvorfor går dere ikke fra hverandre da?

Skrevet

Hvorfor vi ikke går fra hverandre? Vet ikke helt. Er veldig praktisk og bo samme. Vi har også ett barn sammen som er veldig pappa-gutt.

Men det å flytte fra hverandre er noe jeg tenker mer og mer på. Ingen enkel avgjørelse og ta. Jeg har også et mye eldre barn fra før av.

Jeg kan egentlig ikke se for meg at jeg er i et forhold med en annen mann i fremtiden heller. Har fått det for meg at jeg har det best alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...