Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Noen som har erfaring med graviditetstestene fra ebay? http://www.ebay.com/itm/PREGNANCY-OVULATION-URINE-STICK-MIDSTREAM-TESTS-FERTILITY-KIT-TEST-FROM-0-99-/221278994619?pt=UK_Health_HealthCare_RL&var=&hash=item33854180bb (bilde nr. 2). Når fikk dere positivt utslag med disse? Anonymous poster hash: 6463a...d22
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Har ikke prøv disse. Kjøpte fra billigtester.dk jeg. De var billige og sikre. Viste aldrig feil resultat.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg kjøpte billigtester fra ebay. Ikke like som du viste i linken, var fra et engelsk firma. Eggløsningstestene rakk jeg aldri å prøve. Fikk de like etter eggløsning og trengte de ikke noe mer. Graviditetstesten kunne jeg nesten også ha spart meg for. Tok så utrolig lang tid før streken kom opp. Testet 3 dager før ikm og den var blank, så jeg kastet i søpla. 30 min senere fikk keg et innfall om å se på den på nytt, da var det en svak strek. Vet at det var gått for lang tid, så bestemte meg for å teste med morgenurin dagen etter. Ventet og ventet på at testen skulle vise resultatet. Ga opp til slutt, litt for utålmodig. Hadde en cg test liggende og dyppet den opp i koppen med urin. Der kom streken mdd en gang. Streken på billigtesten hadde fortsatt ikke dukket opp;) Anonymous poster hash: 80f51...717
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner de fra www.sikkertsvar.no. Funker like bra som de på apoteket, bare MYE biliigere. Har bestilt graviditetstester fra Ebay en gang, men gjør det ikke igjen da de brukte 3 uker å komme frem. Anonymous poster hash: a88fe...143
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Takk for alle svar Testet i dag tidlig, 9 dpo, men den var blendahvit :/ Anonymous poster hash: 6463a...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå