Gå til innhold

Baby "i solen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal helst være i skyggen, men hva må man kle på dem?

Solhatt

Solbriller

Hva mer? Må de ha heldekkende, lette klær? Må de smøres med solkrem på armer og ben? Kan man ha på shirts og tskjorte så øenge mn har på solkrem? Eller må de være i skyggen da også?

Anonymous poster hash: d49b4...085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tynn ull/silkebody uten armer og ben, hatt, briller og solkrem.

Anonymous poster hash: 92f11...aeb

Skrevet

Og alltid i skyggen så klart.

Skrevet

Så jeg kan ikke bære tur? I bæresele...

Anonymous poster hash: 8739a...2b7

Skrevet

Solas stråler reflekteres, sånn at det kommer stråler i skyggen også. Derfor bør de beskyttes like godt i skyggen som om dexskulle vært i sola..Er svalere i skyggen så bruk gjerne lys lett bomulls t-skjorte og en lett shorts evt. Er det veldig varmt i skyggen er det nok med bleie, solkrem og solhatt.

Anonymous poster hash: e918e...5eb

Skrevet

Ok :) men man smører ikke ansiktet, kun armer og ben? Hun reagerer lett på "ting i ansiktet".

Skrevet

Smør med middels faktor. Dess høyere faktor jo mer irritabel kan en solkrem være. Mye mer stoffer i høy faktor. Smør heller oftere. Cosmica er fin.

Anonymous poster hash: e918e...5eb

Skrevet

Ja, så på en best i test :) takk for svar.. Men hva med å bære tur, i sola, holder det med solkrem, dekkende klær og solbriller- og hatt?

Skrevet

Forresten er ungen ett år til sommeren :) så ikke nyfødt,

Skrevet

Ok :) men man smører ikke ansiktet, kun armer og ben? Hun reagerer lett på "ting i ansiktet".

Selvsagt smører man ansiktet!

Skrevet

Herregud så hysteriske! Sol i små mengder er SUNDT! Vi trenger d-vitamin av så mange grunner og som dere alle sikkert vet.. Stakkars, stakkars babyer som skal ligge i skyggen, innsmurt med kjemikalier og med heldekkende UV drakt og solhatt!

Skrevet

Lykke til med å holde en 1 åring i skyggen!!

Smør godt og regelmessig. En uv tskjorte og solhatt midt på dagen!!

Sol er ikke farlig, men beskytt der du kan. Ta gjerne en pause midt på dagen.

Anonymous poster hash: 8e2db...d33

Skrevet

Jeg kjører oldschool. Kliner på se solkrem med høy faktor og trer på de en solhatt, eventuellt solbriller. Fungerer veldig bra.

Har ikke sansen for uv drakter. Må jo være fælt å være nesten helt påkledd på stranda!

Skrevet

Mine barn har fått være i sola. Hvordan i alke dager skal man greie å holde ett barn som krabber/går i skyggen hele tiden? Smør fornuftig, bruk hatt/ skjorte når solen er sterkes. Du kommer langt med sunn fornuft. Litt sol på kroppen er bra!

Anonymous poster hash: 25d74...bdc

Skrevet

Solkrem er ikke skadelig ;)

Men da får jeg gjøre det jeg føler for! :) så får det bli som det blir. Trær på en solhatt og krem og klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...