Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Please, gi meg tips til bryllup i utlandet! Mannen fant ut at han vil ikke gifte seg i Norge... Han vil ha et varmt sted med strand... Anonymous poster hash: 4f0bf...5f3
Appelsinpiken Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 v vurderer det samme selv, og det står evt mellom Arguineguin på gran Canaria eller på mallorca, norsk sjømannskirke begge plasser På malorca er det også norsk bryllupslanlegger.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 v vurderer det samme selv, og det står evt mellom Arguineguin på gran Canaria eller på mallorca, norsk sjømannskirke begge plasser På malorca er det også norsk bryllupslanlegger. Takk for tipset! Har begynt så vidt å se litt på nettet... Men vet ikke hvor jeg skal begynne engang... Anonymous poster hash: 4f0bf...5f3
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ville tatt noe litt mer stas enn gran canaria. Hva med Italia/Frankrike? Vet det finnes egne bryllupsarrangører som har spesialisert seg på "norske" bryllup i f eks Toscana. Hadde jeg ikke allerede vært gift hadde jeg gått for noe sånt:) Anonymous poster hash: 0e279...6f4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Ja! Kom med flere innspill dda folkens! vi vil også gifte oss i utlandet- tar imot alle tips- ikke kun de dyreste alternativene. Legg gjerne inn en link eller to til bryllupsplanleggere og slikt no også.. Anonymous poster hash: ac362...011
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner noen som har giftet seg i Thailand,og kom rimeligere ut for 3dagers fest,og reise enn ett bryllup i Norge. Anonymous poster hash: b0e01...3eb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 U Kjenner noen som har giftet seg i Thailand,og kom rimeligere ut for 3dagers fest,og reise enn ett bryllup i Norge. Anonymous poster hash: b0e01...3eb Blir jo fort billigere. Det er begrenset hvor mange gjester som er interessert i å reise til Thailand for et bryllup. Anonymous poster hash: bc525...6ee
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Husk at i Frankrike er ikke kirken en gyldig vigsel. Man må først gifte seg på tinghuset før man har en vielse i kirke. Jeg trodde først at dette ikke gjaldt sjømannskirken, men det stemte tydligvis ikke. Det kunne en svensk venninne som har vært i kontakt med svenske sjømannskirken bekrefte. Vet ikke hvor mange land dette gjelder, men greit å sjekke ut når du finner et land du ønsker å gifte deg i Anonymous poster hash: fe043...ec4
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Kjenner noen som har giftet seg i Thailand,og kom rimeligere ut for 3dagers fest,og reise enn ett bryllup i Norge. Anonymous poster hash: b0e01...3eb Det ville jeg og gjøre:) Mannen ville ikke, så ble en annen løsning for oss, men det ser helt perfekt ut:) Anonymous poster hash: 0e279...6f4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #10 Skrevet 3. september 2014 Please, gi meg tips til bryllup i utlandet! Mannen fant ut at han vil ikke gifte seg i Norge... Han vil ha et varmt sted med strand... Anonymous poster hash: 4f0bf...5f3 Hei. Det var også drømmen vår og vi kom i gang med planlegging til et intimt drømmebryllup på en vingård i toscana kun for oss og nære familie. Dessverre ble jeg syk en uke før bryllupet. Noe som resulterte i at alt måtte avbestilles. Nå sitter vi igjen uten drømmebryllup og alle pengene er tapt. Taste of tuscany, vår arrangør, opplyste om at reiseforsikring holdt, noe det ikke gjorde. Var veldig fornøyd med planleggingen og følte oss sett. Etter avbestllingen forstod vi at vi kun var en av mange og at det var fornøyde at de hadde fått alle pengene sine og glemte oss fort. Kun til ettertanke, man vet aldri om man er uheldig og feks faller ned trappen el.l og ikke kan gjennomføre et bryllup. da sitter man der med skjegget i postkassen. Pass ihvertfall på at dersom event avbestilling skulle inntreffe, så sørg for at penger kan tilbakebetales eller at ikke hele summen betales før selve arrangementet. Lykke til og håper dere finner det perfekte sted for dere:) Anonymous poster hash: 14034...686
X10ne Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Vi gjorde det på Mauritius. Reiste med Paradisreiser som er spesialister på slikt. De ordner det formelle slik at vielsen/ekteskapet også er gyldig i Norge.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Ja! Kom med flere innspill dda folkens! vi vil også gifte oss i utlandet- tar imot alle tips- ikke kun de dyreste alternativene. Legg gjerne inn en link eller to til bryllupsplanleggere og slikt no også.. Anonymous poster hash: ac362...011 Hei. Det var også drømmen vår og vi kom i gang med planlegging til et intimt drømmebryllup på en vingård i toscana kun for oss og nære familie. Dessverre ble jeg syk en uke før bryllupet. Noe som resulterte i at alt måtte avbestilles. Nå sitter vi igjen uten drømmebryllup og alle pengene er tapt. Taste of tuscany, vår arrangør, opplyste om at reiseforsikring holdt, noe det ikke gjorde. Var veldig fornøyd med planleggingen og følte oss sett. Etter avbestllingen forstod vi at vi kun var en av mange og at det var fornøyde at de hadde fått alle pengene sine og glemte oss fort. Kun til ettertanke, man vet aldri om man er uheldig og feks faller ned trappen el.l og ikke kan gjennomføre et bryllup. da sitter man der med skjegget i postkassen. Pass ihvertfall på at dersom event avbestilling skulle inntreffe, så sørg for at penger kan tilbakebetales eller at ikke hele summen betales før selve arrangementet. Lykke til og håper dere finner det perfekte sted for dere:) Anonymous poster hash: 14034...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå