Gå til innhold

Om jeg koker vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

til babyen (til f. eks grøt eller flaske) og vannet kjøler seg ned igjen, kan jeg da bare varme det opp til temperaturen jeg ønsker eller bør jeg koke det på nytt?

Anonymous poster hash: 66995...c63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør som du vil ;) Det lureste er å koke opp mye på en gang, og ha det over i en termos. Da har du kokt vann til en hver tid. Begynner væsken å bli kaldt, er det bare å spe på mer fra vannet i termosen.

Anonymous poster hash: 87f90...344

Skrevet

Holder å koke det 1 gang :) Jeg posjonerer opp i flasker til mme, og vannbeholdere til grøt, setter i kjøleskapet. Varmer opp i mikro til hvert måltid :)

Anonymous poster hash: f5dbb...0d6
Skrevet

Takk for svar! Jeg pleier å koke mye og bruker det jeg trenger fra vannkokeren, så når jeg trenger mer, trykker jeg på knappen igjen, men lar ikke den koke ferdig, om dere skjønner hva jeg mener :) så vannet er i vannkokeren, i romtemperatur.

Skrevet

Takk for svar! Jeg pleier å koke mye og bruker det jeg trenger fra vannkokeren, så når jeg trenger mer, trykker jeg på knappen igjen, men lar ikke den koke ferdig, om dere skjønner hva jeg mener :) så vannet er i vannkokeren, i romtemperatur.

Kokt vann som skal brukes til mat/drikke skal stå i kjøleskapet etter at det er kokt.

Vann som står i romtemperatur er ikke rent etter en stund. Da hjelper det ikke å kun lunke den.

Anonymous poster hash: 4da34...d88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...