sug lut Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Vært en times tid i skauen og svetta og hørt på fuglene og ikke møtt en kjeft, nå koker snart kaffevannet og jeg skal lese Madwoman in the attick (Gilbert & Gubar) på balkongen (sånt skjer når man åpner en eske man ikke har sett på tjue år) og kjenne etter om jeg ikke fortsatt synes det er like kult. Og så håper jeg resten av verden ikke har hast med å våkne.
☆☆☆ Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Strålane og strålande - etter snøfri vinter kjem snøen no 16. Mars Men fint at eldste skal få prøve skia sine i dag, og enda finare at det er besten og besta som skal vere med henne
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Vært en times tid i skauen og svetta og hørt på fuglene og ikke møtt en kjeft, nå koker snart kaffevannet og jeg skal lese Madwoman in the attick (Gilbert & Gubar) på balkongen (sånt skjer når man åpner en eske man ikke har sett på tjue år) og kjenne etter om jeg ikke fortsatt synes det er like kult. Og så håper jeg resten av verden ikke har hast med å våkne. Åh, så deilig! Har en drøm om å komme dit innen de neste ti årene. Kos deg!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jotakk. Her har vi vært våkne siden kl 5 og det regner. Dessuten har jeg hatt mensen i snart 14 dager- hælvettes cerazette! Så stråler er det lite av. Trøsten er at mannen sto opp kl 7.30 og overtok ungene så jeg fikk tatt meg en laaaang dusj. Dessuten viser vekta mindre enn igår, selv etter både vin og sjokolade. Dessuten er lekeapparatet vi kjøpte halvveis montert, så jentungen blir vel der ute noen timer idag.
Gjest Kira Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Ja, for en herlig morgen! Ungene og jeg har vært ute på tur med bikkja og lekt i hagen. Jeg har luket og raket, og ikke minst sett begynnelsen på noe grønt på syrinene. All snøen er borte fra hagen, så nå er det offisielt vår for min del. Jeg elsker denne årstiden
LanzaroteJenta Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Her var vi oppe i syv tiden. Ikke noe nytt der, altså. Ny hosterunde på storebror i natt- Festlig. Har akkurat skiftet fra pysj til joggis og kjenner allerede nå at i dag kommer det ikke til å bli gjort stort i heimen. Skal nok strekke meg til å lage mat, men det er det. Får heller peise på litt i morgen, for det er vel det Mandager er for? Eller?
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Min "strålende morgen" startet, altfor tidlig, til lyden av naboens hane (tenk: ødelagt 17.maitrompet i munnen på en 5-åring som er høy på is og brus, men egentlig veldig sliten etter borgertoget) tett etterfulgt av fundering over mulige måter man kan kverke et fjærkre på uten å bli holdt moralsk- eller strafferettslig ansvarlig. Heldigvis kom det seg betraktelig med en kopp cappucino i morrasola på trappa, mens jeg lykkelig kunne konstatere at 10 pysjamaskrokus er tett på å springe ut, og det ble enda bedre da resten av familien kom opp til frokost.
Anne-B. Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Åh, herregud, det hørtes helt fantastisk ut!
☆☆☆ Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Ville gitt det meste for å få sove vekk dagen, faktisk er eg så lite kravstor at berre ei heil natt ville gleda meg enormt..
amandine Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Det var gutten sin som bærer sin globetrotterkone og jetlag'en hennes på gullstol! Stjerne i boka!
Anne-B. Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Ville gitt det meste for å få sove vekk dagen, faktisk er eg så lite kravstor at berre ei heil natt ville gleda meg enormt.. Jeg kjenner følelsen så altfor godt. Pleide å fantasere hemningsløst og ukelange ferier mutters alene med seng, vin og bøker. Nå har fantasien gått over til en langhelg med mannen et passe varmt sted, seng og vin. Alt til sin tid. Det er helt jævlig når det står på. Tror jeg skal starte opp en søsteravdeling av PMS-farmen når jeg flytter: Rekreasjonshjem for slitne kranglemammaer.
Anne-B. Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Det var gutten sin som bærer sin globetrotterkone og jetlag'en hennes på gullstol! Stjerne i boka! Ja vet du, det er stjerne i boka! Dagen gled avsted. Godt med noen slike innimellom.
amandine Skrevet 17. mars 2014 #14 Skrevet 17. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Det var gutten sin som bærer sin globetrotterkone og jetlag'en hennes på gullstol! Stjerne i boka! Ja vet du, det er stjerne i boka! Dagen gled avsted. Godt med noen slike innimellom. Er vel derfor blomsten i profilbildet ditt plystrer så ubekymret?
Anne-B. Skrevet 17. mars 2014 #15 Skrevet 17. mars 2014 Sov til halv ett. Fikk kaffe på senga og delte ut bygaver, som vi bygget etterpå. Så var det middag, også ryddet vi rommet til de to yngste og satte inn gamletven og lagde en provisorisk sofa der. Så en film også var det plutselig kveld! Det var gutten sin som bærer sin globetrotterkone og jetlag'en hennes på gullstol! Stjerne i boka! Ja vet du, det er stjerne i boka! Dagen gled avsted. Godt med noen slike innimellom. Er vel derfor blomsten i profilbildet ditt plystrer så ubekymret? Haha, ja. ) Blomsten på bildet er en av mellomstes kreasjoner. Denne, og annen bevisbyrde, tilsier at hun generelt er en meget ubekymret sjel.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #16 Skrevet 17. mars 2014 Ikke så mye soving i går, men skal ta det ut med 4 dager i London til uka hvor jeg skal sove sove soooove hele natta (ikke skjedd på snart 2 sifret antall måneder..) Idag er det elsk - befant meg på gymmen kl 06:20 og fikk unna litt. Imorgen kommer svigermor og skal være barnevakt og vi skal på restaurant - det blir elsk det! Da er det ikke noe problem å rydde og sånt idag!!
bIomstre Skrevet 17. mars 2014 #17 Skrevet 17. mars 2014 Neimen, kommer feieren i dag? Mellom kl 9-10. Å ja, ikke noe vits i å dra på jobb før han har vært innom da vel? Hm, langsom morra med kaffe og avis, huff så leit.... Men nu skal jeg dra på jobb altså, må bare drikke opp siste kaffeskvetten!
Anne-B. Skrevet 17. mars 2014 #18 Skrevet 17. mars 2014 Neimen, kommer feieren i dag? Mellom kl 9-10. Å ja, ikke noe vits i å dra på jobb før han har vært innom da vel? Hm, langsom morra med kaffe og avis, huff så leit.... Men nu skal jeg dra på jobb altså, må bare drikke opp siste kaffeskvetten! Var han kjekk da?
bIomstre Skrevet 17. mars 2014 #19 Skrevet 17. mars 2014 Neimen, kommer feieren i dag? Mellom kl 9-10. Å ja, ikke noe vits i å dra på jobb før han har vært innom da vel? Hm, langsom morra med kaffe og avis, huff så leit.... Men nu skal jeg dra på jobb altså, må bare drikke opp siste kaffeskvetten! Var han kjekk da? Unge og kjekke, begge to! (ble så distrahert at jeg glemte matpakken, så nå er jeg siplethen nødt til å gå ut å spise sushi til lunsj...)
Anne-B. Skrevet 17. mars 2014 #20 Skrevet 17. mars 2014 Neimen, kommer feieren i dag? Mellom kl 9-10. Å ja, ikke noe vits i å dra på jobb før han har vært innom da vel? Hm, langsom morra med kaffe og avis, huff så leit.... Men nu skal jeg dra på jobb altså, må bare drikke opp siste kaffeskvetten! Var han kjekk da? Unge og kjekke, begge to! (ble så distrahert at jeg glemte matpakken, så nå er jeg siplethen nødt til å gå ut å spise sushi til lunsj... Neimen det var da synd, da!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 Nå kjenner jeg at den nesten renner over på smilekontoen her altså - det er så elsk at jeg nesten må hoppe litt. Føler egentlig at ballonger er mest passende for meg nå. Eventuelt såpebobler i hopetall Kontoen fikk et solid påfyll på lørdag; 1. Knallbra plasser på siste forestillingen av A Chrous Line (litt trist at det var siste) Jubelstemning og bare kos 2. Oppdager at min ungdoms McDreamy satt ved siden av meg og jeg fikk snakke med han og diskutere forestillingen (smelt smeltere smeltest). Han var som alt annet bra - blitt om mulig enda mer McDreamy gjennom årene (overser totalt at han kjører andre fila dessuten er jeg særs godt gift og har unger hehe). 3. Kavret meg på morgentrening kl 06:20 idag 4. Det ble brått ledig tid i kalenderen og vips fikk jeg til en god lunsj med en veldig god venninne 5.Det ramlet inn sms med teksten "tilbud om barnehageplass er sendt til din e-post" 6. Svigermor skal være barnevakt så vi får gå på restaurant med gode venner imorgen (jeg har bestem at sånt genererer en blomst eller to til dama!) 7. Det er strålende sol 8. Til helgen kommer godismannen over alle godismenner til Mathallen - Johan Bülow med lakrisen sin. Smakte easter varianten på fredag; sjokolade, lakris, peppermynte, litt mer sjokolade og så mer lakris - det er kula si det 9. Det er bare en liiiiten uke til London 10. Studio 60 date med Luten kveld Nei dette er bare en så fantastisk dag - håper håper håper dere andre har det så fint som det er overhodet mulig å ha det (jeg finner ikke ETT gram negativitet idag!) :sol: :sol: (måtte bare!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå