Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 jeg er så utrygg. etter jeg fant ut at han hadde vert utro mot meg. det føles sånn, så har jeg ikke følt meg trygg heletiden. jeg takler ikke at han drar hjem til sine forelsdre på besøk eller at han drar på jobb I ukene.Han har gitt meg fri tilgang til telefonen, derfor har jeg lest meldingene hans, og jeg skjønte jo fort at han har jo hatt , mange på si, og mange flørter spesielt. han prøver å pasta at det må ha skjedd på fylla, For han husker det ikke en gang. men det er jo helt tydelig han har vært edru for han har til og med avtalt og møte mange.Hvorfor har han ikke slettet dette? send bider av ståpikken sin osv. hvorfor har han fortsatt slike meldinger på telefonen sin?jeg er redd han er usæriøs med meg og en dag vil han dra. uansett hva han sier, tror jeg ikke på han lengre. det som er det verste at jeg glemmer og se meg selv her, jeg har jo selv I den tiden før vi ble sammen avtalt og møte noen, bli kjent med noen (datet) men aldri utført det. hvorfor klarer jeg ikke da legge bak meg hans treff av andre? Føler meg som en komplett idiot. han valgte meg, jeg valgte han. men skeptissen min, den er skyhøy i noen situasjoner.Jeg vet ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, kanskje bare får det ut av huet litt. kanskje jeg søker råd til og glemme og gå videre, for han beviser nå at det er meg han vil han. tross..men jeg får ikke sove. Anonymous poster hash: 9b2b8...115
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Utroskap er det største sviket man kan oppleve i et parforhold. Det er klart du blir utrygg når han i tillegg ikke gjør noe for å slette disse mld. Virker som han ikke bryr seg. "Hun vet og blir hos meg, så da er det samme" Hvorfor i alle dager blir du? Tilliten er ødelagt for alltid og du kommer jo aldri til å se på han på samme vis igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Du sier jo noe der. jeg har alltid måttet be han om det flere ganger og aldri har han virkelig forstått, at han liksom bare sier detsom er best og si... jeg blir fordi vi har blitt så innvolverte. og nå er det vanskelig og komme seg ut igjen. og ungen er innvolvert og han har blitt fratatt så mange før i livet at jeg vil ikke gjøre det mot lille uskyldige igjen. han har det så bra nå... Anonymous poster hash: 9b2b8...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå