Gå til innhold

Heilt ærlig; Tar du med deg sosiale media til sengs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heilt ærlig, ja jeg gjør det.

Er såå godt å ligge her og taste litt før jeg legger ned lokket og sovner.

Mobilen ligger her også.

Skjekker fb og vg osv.

Anonymous poster hash: e4e0c...73f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men det må jeg slutte med. Får jo søvnproblemer av det. Facebook, DIB, vg, instagram... Gosh.

Anonymous poster hash: 3bc59...7b7

Skrevet

å ja, det er det siste jeg må sjekke før jeg legger meg til å sove :)

Skrevet

Gjør akkurat det samme som deg. Prøver å la være O:)

Skrevet

Ja hver eneste kveld setterr jeg på en tvserie på nettbrettet. Jeg klarer ikke å sovne når det ikke er helt stille i huset, og med fjortiser i hus som aldri legger seg så har nettbrett med en tv serie jeg har sett før blitt løsningen. Setter den på, og sovner. Den slår seg av etter en liten stund selv, og da har jeg sivnet for lenge siden.

Sjekke facebook og slike ting gjør jeg før jeg går til sengs. Så er bare sovemedisinen min:tv serie...

Gubben skjønner ikke at jeg ikke blir lei, men er vel nesten det jeg er også. Trenger ikke følge med, men sovne inntil den lyden istede for unger som taster, går på do, styrer og ordner.

Anonymous poster hash: 4242c...632

Skrevet

Nei, aldri :)

Anonymous poster hash: b0a3a...d7a
Skrevet

Sjelden, leser bøker.

Skrevet

Ja. Ligger på nett eller spiller sudoku til jeg nesten sover.

Men jeg tar tabletter som gjør meg veldig trøtt, så det er slett ikke lenge jeg er på nett etter at jeg har krøpet under dyna :)

Skrevet

om jeg ikke har bøker. Er ikke på sosiale media på sengen, men spiller litt hayday ;)

Anonymous poster hash: 2675a...bbc
Skrevet

om jeg ikke har bøker. Er ikke på sosiale media på sengen, men spiller litt hayday ;)

Anonymous poster hash: 2675a...bbc

hehe, jeg er selvsagt inn å sjekker at alt er ok der også før jeg kan sove ;)

Skrevet

Jepp. Alltid litt "skal bare". På ipad sjekker jeg facebook eller forumet her, mens på mobilen blir det facebook eller se om jeg har fått noen snaps. Legger stort sett fra meg ipad før jeg legger meg til under dyna da, så blir bare litt knoting på mobilen etter at jeg har lagt meg.

Å legge fra meg ipad for å faktisk legge meg, det er verre.. Slik som nå, for eksempel ;)

Skrevet

Ja, hver dag.

Nå våknet jeg til og med OPPÅ telefonen.

...igjen.

Skrevet

Nå når jeg ikke kan lese på sengen pga mini som våkner hvis jeg har på lys blir det til at jeg er litt på nett før jeg sovner.

Er litt bekymret over stråling, men ikke nok til å la mobilen være i et annet rom :( jeg trenger den jo for å vite hva klokken er :P

Skrevet

Det kan skje, men er ingen vane:) vi skal gå til innkjøp av gode gamle vekkeklokker og få mobilen ut av soverommet nå. Blir godt!

Anonymous poster hash: 288c2...cd3

Skrevet

Trykker på Samsung telefonen min;-)

Anonymous poster hash: ed581...bf9

Skrevet

Nei, gjorde det før men nå er jeg mer opptatt av å dobbeltsjekke at jeg har husket å sette på vekkerklokka ;)

Skrevet

Ja må innrømme at jeg tar en siste sjekk før jeg kvelder. Bruker telefon som vekkerklokke også.

Anonymous poster hash: b5cbc...2b2

Gjest Tittentott
Skrevet

Gjorde det før, men pga sykdom er jeg nødt å ha klare rutiner på når jeg legger meg og at sengen bare skal brukes til soving og sex. 

Nettbrett og mobil blir liggende igjen i stuen, så når jeg våkner og bare ''nett må sjekke facebook '' må jeg stå opp for å gjøre det. Fungerer bra for meg, og jeg føler jeg sover bedre etter jeg begynte med det :-)

Skrevet (endret)

Ja, men har intensjon om å la vere. Må berre kjøpe klokke til nattbordet først. Mobilen er for fristande :(

Endret av ★
Skrevet

Ser at jeg kanskje er litt ut. Når vi legger oss har vi mobilen i rommet ved siden av, slik at vi må stå opp når klokka ringer. Nettbrett, pc og tv hører til i stua og på kontoret.

Når vi legger oss snakker vi sammen før vi sovner.

Trodde det var vanlig jeg...

Anonymous poster hash: e3596...62e

Skrevet

Jeg gjorde det før, men jeg bestemte meg for å slutte. Nå ligger den på nattbordet med alarmen på og jeg leser bok eller koser med mannen min :)

Skrevet

Ser at jeg kanskje er litt ut. Når vi legger oss har vi mobilen i rommet ved siden av, slik at vi må stå opp når klokka ringer. Nettbrett, pc og tv hører til i stua og på kontoret.

Når vi legger oss snakker vi sammen før vi sovner.

Trodde det var vanlig jeg...Anonymous poster hash: e3596...62e

Både mannen og jeg knotter litt på telefonene våre etter at vi har lagt oss, men vi klarer da både å prate og ha sex også. Ikke alt på en gang da, det blir litt vanskelig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...