Gå til innhold

Hva forventer du av fadrene til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det ofte er forventet mer gaver, oppmøter osv når man er fadder på et barn?

Hva er din mening om dette?

Anonymous poster hash: 5ecda...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forventer at de møter opp i kirken på dåpsdagen, smiler pent på bildet sammen med presten, skriver under i protokollen, og smaker på dåpskaka i selskapet etterpå.

Har valgt kun familie, som søsken og besteforeldre, som faddere, og da unngår vi tydeligvis sånt tull om forskjellsbehandling i etterkant som folk skriver om her inne. Men jeg hadde ikke forventet noe mer om det var en venn som var fadder heller. Det er fortsatt ingen av fadderne her som husker på dåpsdatoen årene etter eller noe. Det gjør ikke vi foreldrene heller.

Anonymous poster hash: 9a70d...159
Skrevet

Jeg forventer at de selvfølgelig stiller opp på dåpsdagen! Og at de er en del av barnets liv, som en slags onkel/tante de ikke nødvendigvis er i slekt med. Jeg blir litt skuffet om faddrene ikke ringer/kommer i selskap på barnets burdag. Forventer ingen gaver, heller deltagelse i barnets liv :)

En av mitt barns faddre, har ikke sett ungen siden han var 8-9 mnd. Jeg er kjempeskuffet over henne, og skulle ønske hun hadde takket nei til forespørselen om hun ikke hadde planer om å stille opp :( 

Anonymous poster hash: ebc25...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...