Gå til innhold

Mandelfjerning og påskesamvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge tror dere barnet er slapt, har vondt i halsen og er småsyk etter en mandeloperasjon? Er en liten toåring. 

Ungen min skal operere mandlene en uke før påska, er alenemor og prøver nå å tenke ut et forslag til å fordele påsken på. Vet ikke helt hva som er vanlig, vil jo at Bf skal få være mest mulig med barnet vårt. Men samtidig så må jeg foreslå det som er best for barnet og en hel uke med Bf har etter erfaring blitt for mye bortetid fra meg.

Noen med råd på begge parter? Kan jo så klart spørre sykehuset og før operasjonen, men vil jo gi Bf mest mulig sjanse til å planlegge arbeidsuken sin tidligst mulig (han kan jobbe på helligdager og) 

Anonymous poster hash: 3b80a...248
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke utsette operasjonen noe?

Ikke akkurat på grunn av samvær, men så kjedelig for barnet å være syk når det endelig er fri fra bhg!!

Anonymous poster hash: bd29b...95a

Skrevet

Jenta mi fjernet mandler og polypper rett før 5årsdagen sin. Hun var hjemme fra bhg i 1 uke. Var slapp og spiste dårlig. Bor pappaen i nærheten eller en kort kjøretur?

Skrevet

Må være hjemme fra bhg 2 uker. Rolig i 3 uker. Ikke være langt unna sykehuset om det oppstår blødning. Min hadde veldig vondt i 10 dager og slapp noen dager til pga lite mat og drikke de 10 dagene. Ville stort sett bare kose på fanget, ikke aktuelt å sitte hos andre enn oss to han kjenner godt...

Anonymous poster hash: db0fd...205

Skrevet

Jenta mi fjernet mandler og polypper rett før 5årsdagen sin. Hun var hjemme fra bhg i 1 uke. Var slapp og spiste dårlig. Bor pappaen i nærheten eller en kort kjøretur?

Takk for svar, var redd det var vanlig med noe nærmere to uker. Bf bor 20 min unna. Så nei, heldigvis ikke langt. 

Skrevet

Må være hjemme fra bhg 2 uker. Rolig i 3 uker. Ikke være langt unna sykehuset om det oppstår blødning. Min hadde veldig vondt i 10 dager og slapp noen dager til pga lite mat og drikke de 10 dagene. Ville stort sett bare kose på fanget, ikke aktuelt å sitte hos andre enn oss to han kjenner godt...

Anonymous poster hash: db0fd...205

Aha, ok. Vi bor i nærheten av sykehus begge to, men da kan jeg ihvertfall varsle at det er å dra på hyttetur i LangtOppiSkauen ikke er det beste. Takk for svar :) Ja mistenker en liten en som bare vil kose på fanget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...