Gå til innhold

Mo må jo bare vinne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De andre sangene er jo bare dritt! Linnea og han balladefyren er jo så kjedelige å høre på. Go Mo!!!!

Anonymous poster hash: babc8...30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damn!!! Ja, ja tør å vedde ganske mye penger på at Norge vil få ganske få poeng i internasjonale finalen nå.

Skrevet

Damn!!! Ja, ja tør å vedde ganske mye penger på at Norge vil få ganske få poeng i internasjonale finalen nå.

Hvorfor det? Den sangen som vant i dag har ligget på toppen av de internasjonale bookmaker-listene som vinnerfavoritt av den internasjonale MGP i lang tid nå.

Anonymous poster hash: 792b4...894

Skrevet

Sangen er vakker og artisten har en utrolig stemme. Ja, det er en ballade og ingen klassisk ESC-sang, men jeg tror helt ærlig at den norske befolkningen begynner å bli lei all glammen og glitteret som følger med enkelte artister.

Anonymous poster hash: ec7e7...c3e
Skrevet

Mo sitt bidrag var veldig typisk ESC sang. Syns det blir kjedelig i lengden. Mo har heller ikke en veldig bra stemme, selv om han er utrolig flink til å danse, men noe stor stemmeprakt har han ikke. Han som vant har en god og spesiell stemme, dessuten var sangen nydelig :)

Skrevet

Vinnerlåta var en vanvittig bra låt og han som sang den hadde særpreg og innlevelse i mengder :) 

Jeg synes det er morsomt at vi sender av gårde en utypisk MGP låt. Tror faktisk det er viktig å fri seg fra "melodi grand prix" malen, hvis ikke blir det forferdelig kjedelig i lengden...

Men, jeg tviler på at vinnerlåta greier å sanke full pott. Det er en typisk elsk eller hat låt. Mange synes den er fryktelig trist og kjedelig, mens andre synes den er nydelig. Tipper vi havner litt over midten, hvis vi kommer med i finalen da ;)

Skrevet

Fine låten som vant! Og Mo var jo komisk. Hulkende og overdrevent og så Michale Jackson-wannabe. Jeg byttet på å flire og vri meg i stolen.

Anonymous poster hash: 60c12...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...