Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 De andre sangene er jo bare dritt! Linnea og han balladefyren er jo så kjedelige å høre på. Go Mo!!!! Anonymous poster hash: babc8...30b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Damn!!! Ja, ja tør å vedde ganske mye penger på at Norge vil få ganske få poeng i internasjonale finalen nå. Anonymous poster hash: babc8...30b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Damn!!! Ja, ja tør å vedde ganske mye penger på at Norge vil få ganske få poeng i internasjonale finalen nå. Anonymous poster hash: babc8...30b Hvorfor det? Den sangen som vant i dag har ligget på toppen av de internasjonale bookmaker-listene som vinnerfavoritt av den internasjonale MGP i lang tid nå. Anonymous poster hash: 792b4...894
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Sangen er vakker og artisten har en utrolig stemme. Ja, det er en ballade og ingen klassisk ESC-sang, men jeg tror helt ærlig at den norske befolkningen begynner å bli lei all glammen og glitteret som følger med enkelte artister. Anonymous poster hash: ec7e7...c3e
3 i april Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Mo sitt bidrag var veldig typisk ESC sang. Syns det blir kjedelig i lengden. Mo har heller ikke en veldig bra stemme, selv om han er utrolig flink til å danse, men noe stor stemmeprakt har han ikke. Han som vant har en god og spesiell stemme, dessuten var sangen nydelig
Trimsi Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Vinnerlåta var en vanvittig bra låt og han som sang den hadde særpreg og innlevelse i mengder Jeg synes det er morsomt at vi sender av gårde en utypisk MGP låt. Tror faktisk det er viktig å fri seg fra "melodi grand prix" malen, hvis ikke blir det forferdelig kjedelig i lengden... Men, jeg tviler på at vinnerlåta greier å sanke full pott. Det er en typisk elsk eller hat låt. Mange synes den er fryktelig trist og kjedelig, mens andre synes den er nydelig. Tipper vi havner litt over midten, hvis vi kommer med i finalen da
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Fine låten som vant! Og Mo var jo komisk. Hulkende og overdrevent og så Michale Jackson-wannabe. Jeg byttet på å flire og vri meg i stolen. Anonymous poster hash: 60c12...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå