Gå til innhold

Tror huseier prøver undertøyet mitt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leier i er boligkompleks med flere leiligheter og har bodd her i 7 uker. Etter jeg flyttet hit har mye av det pene blondeundertøyet mitt blitt større. Vekta er den samme og jeg har ikke vasket det på en ny måte. I tillegg så er undertøyskuffen mer rotete til tider.

Jeg la undertøyet i en spesiell rekkefølge og det var flyttet på når jeg kom hjem.

En som bodde i leiligheten over flyttet for 2 uker siden. Jeg møtte henne ute på byen i går og grunnen til at hun flyttet var at huseier hadde stått og luktet på dildoen hennes i det hun kom hjem. Han har universalnøkkel til alle leilighetene, og har sagt at det hender han går runder et par ganger i året for å sjekke rør og brannalarmer. Men nå begynner jeg og mistenke at han har sagt det for å lukte på dildoer og prøve undertøy.

For noen år siden så var det noen i byen her som oppdaget kamera i leiligheten sin. Vet ikke om det er samme huseier. Men jeg har helt angst her. Tenk om han filmer meg i dusjen? Eller enda verre, min datter når hun dusjer? Wæææææ. Tenk om det ligger video på nett når jeg bæsjer! Eller når jeg onanerer, eller etter ONS.

Er helt kvalm. Kjenner jeg er rød i kinnene. Har 3 mnd oppsigelse men jeg vil flytte nå! Jeg nekter å betale for de 3 mnd.

Det verste er at jeg ikke finner noen av trusene jeg la i skittentøyet. Han sitter sikkert og sniffer på de nå!!!! Æsj!

Anonymous poster hash: a85ad...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett opp kamera! Det hadde jeg gjort. Uansett så er det ikke lov å gå inn i leilighetene på den måten. Han må si i fra før han gjør det, og han skal ha veldig god grunn for å gå inn!

Anonymous poster hash: dfc50...4cb
Skrevet

Wææææ :(

Jeg hadde satt opp hemmelig kamera og så meldt ham og krevd å få flytte umiddelbart!

Hvis du ikke har bevis mot ham så må du trolig betale ut oppsigelsestiden.

Du kan også spørre hun som flyttet ut over om hun kan skrive en vitneerklæring.

Ellers så er det ulovlig for huseier å låse seg inn uten at dette er avtalt på forhånd. Unntak er i tilfeller hvor huseier har grunn til å mistenke f.eks. vannskade eller andre årsaker som kan være til skade for huset.

Jeg ville tatt en telefon til politiet og hørt hvordan du bør gå frem.

Men jeg hadde nok gått for hemmelig kamera - ut og kjøpe i morgen!

Anonymous poster hash: d97b5...0ef
Skrevet

Sitter på ebay og ser etter kamera nå. Har grøssninger over hele kroppen. Kommer til å koble til web kamera på pc med bevegelsessensor på mandag. Fulgte med et program med webkamera der man kan overvåke. Er bare redd det skal bli oppdaget og slettet.

Hi

Skrevet

Sitter på ebay og ser etter kamera nå. Har grøssninger over hele kroppen. Kommer til å koble til web kamera på pc med bevegelsessensor på mandag. Fulgte med et program med webkamera der man kan overvåke. Er bare redd det skal bli oppdaget og slettet.

Hi

Dette må du oppdatere oss på!

Høres kanskje litt paranoid ut, men i tillegg så kan du jo ta bilde av undertøysskuffen din, skittentøyskurven osv. før du går på jobb. Så tar du nye bilder når du kommer hjem, før du har rørt noe, og så sammenligner du.

Det huseier gjør er bare helt sykt!!!

Jeg ville også ha skaffet en sikkerhetslenke til å ha på innsiden av døren slik at han ikke kan komme inn når du er hjemme. Men det ville jeg ha ventet med å gjøre inntil jeg hadde beviser mot ham.

Håper inderlig at du får tatt ham på fersken med kameraet!

Gjør du det så går du rett til politiet og anmelder ham - og gir dem navnet på hun som nylig flyttet ut.

Lykke til!

Anonymous poster hash: d97b5...0ef

Skrevet

Angst!!!!!!

Har dere ikke noe sted dere kan bo som kriseløsning nå da? Hadde ikke greid å være i leil hvis jeg var deg. For en gris! Det verste er at jeg tenker du tuller nå, men dette er dessverre ikke noe uvanlig sånn sett..

Anonymous poster hash: 6c3d0...ded

Skrevet

Husk at det er strenge regler for overvåking/spionasje av andre mennesker da.. Sjekk ut dette før du rigger opp kamera. Hvis du har tenkt å ta med filmen til purken så kan du i verste fall få deg en aldri så liten straff selv.

Når det er sagt, gjett om jeg hadde gjort det samme! Dobbelt angst!

Skrevet

Angst!!!!!!

Har dere ikke noe sted dere kan bo som kriseløsning nå da? Hadde ikke greid å være i leil hvis jeg var deg. For en gris! Det verste er at jeg tenker du tuller nå, men dette er dessverre ikke noe uvanlig sånn sett..

Skulle ønske jeg tulla :( Jeg var en av dem som trodde at de som solgte undertøy tulla, helt til i går.

Hi

Skrevet

Kløpulver eller noe i trusene så han får på seg?

Jeg ville flyttet.

Kan man ikke anmelde han for innbrudd? Ta bilder og sett opp kamera.

Kan man putte en ekstralås i låsen? Spør en låssmed.

Anonymous poster hash: dd186...d3e

Skrevet

Tror jeg ville rådført meg med politiet først. Uten å gi noe navn på mannen. Kanskje har de hatt andre jenter som har snakket om noe av det samme før deg, og legger sammen to pluss to?

Skrevet

Jeg hadde satt opp kamera etter å ha rådført meg med politiet. I ditt eget hjem kan du gjøre hva du vil. Du kan derimot ikke sett opp kamera ute som filmer andre.

For en gris han er. Jeg blir helt kvalm. Håper du får tatt den grisen. Kan han ikke bare kjøpe brukte truser på nettet da om han har slike syke lyster.

Anonymous poster hash: 8c54c...8b7

Skrevet

Husk at det er strenge regler for overvåking/spionasje av andre mennesker da.. Sjekk ut dette før du rigger opp kamera. Hvis du har tenkt å ta med filmen til purken så kan du i verste fall få deg en aldri så liten straff selv.

Når det er sagt, gjett om jeg hadde gjort det samme! Dobbelt angst! Anonymous poster hash: 6c3d0...ded

Men dette er overvåkning av egen leilighet, ikke av andre sånn egentlig?

Anonymous poster hash: bc17c...aaa

Skrevet

Når det er sagt, gjett om jeg hadde gjort det samme! Dobbelt angst! Anonymous poster hash: 6c3d0...ded

Joda, i sitt eget hjem og hage kan man overvåke så mye man vil.

http://www.datatilsynet.no/Teknologi/Kameraovervaking/Hvilke-omrader-kan-man-overvake/#hjemme

Anonymous poster hash: 5cb44...53f

Skrevet

er lov å overvåke sin egen leilighet, gjør det !!! og hold oss oppdatert

Anonymous poster hash: 33371...b6b
Skrevet

Ville kontaktet politiet og spurt om råd.

Eventuelt strødd litt chilipulver i trusene som skulle til vask...!

Anonymous poster hash: c44fe...8a2
Gjest Tittentott
Skrevet

Ville kommet meg til politistasjonen fortest mulig og forklart situasjonen. Føler man blir tatt mer på alvor om man møter opp personlig enn om man ringer, også ville jeg hørt med dem hvordan jeg skulle gått videre. 

Jeg ville også ha satt opp kamera som er nevnt tidligere, tatt bilde av undertøyskuffen og skrevet en lapp der det stod noe om at han var ekkel og at det kom til å bli politianmeldt og lagt under trusene slik at han finner den dersom han ser igjennom trusene dine. 

Jeg ville også sett over leiligheten for å sjekke om det var kameraer der, og om jeg hadde funnet det hadde jeg tatt dem med på politistasjonen for fingeravtrykk.

Også ville jeg ikke hatt verdisaker liggende løst i leiligheten men inni et låst skap/safe eller hos mine foreldre

Skrevet

Følg intuisjone , overvåk. Finnes mye billig på feks ebay der du kan spionere

, huseier skal ikke ha nøkkel til utleid bolig mot leietakers vilje, du har rett til å sette på ekstra lås selv eller tom bytte lås. Skal utleier inn må dette avtales og skje når det passer leietaker.

Hilsen en som selv har drevet utleie.

Anonymous poster hash: 6be00...6f7

Skrevet

Fy fader så ekkelt! :(

Sett opp kamera og ta han på fersken! Hadde også kjøpt sånn låselenke og brukt den når jeg var hjemme. Tenk om han kommer inn når du dusjer, sover eller noe.. Hadde fått helt noia!

Skrevet

Frykter det ikke er utenkelig at denne type mennesker kan drive å spionere selv, jeg hadde sjekket boligen grundig, tatt bilder av skuff, lagt noe på feks dørkarm, skuff som ville flyttet på sg hvis noen uvedkommende hadde vært der. Finnes mye billig overvåkngsutstyr. Jeg hadde skaffet meg noe som ikke måtte monteres, men som ser uskyldig ut, feks en penn, nøkkelhank ol som kan ligge tlfeldig slengt, men som kan filme i mange timer mens du er ute.

Huseier har ingenting med å ha nøkkel til utleieboligen når den er utleid heller, skal han inn må det kunne avtales hvis ham må sjekke noe eller gjøre nødvendig vedlikehold.

Skrevet

Huseier har ikke lov til å ha nøkkel! Jeg er selv huseier og leier ut til en alenemor. Hun fikk alle nøklene til leiligheten, og vi kan selvsagt ikke gå inn til henne uvarslet. En gang i året skal vi befare leiligheten, det står i kontrakten vår, men da skal det varsles i forveien, og hun skal være til stede under befaringen (og det er jo kun for å sjekke at ting fungerer som det skal i leiligheten, skal ikke åpne noen skuffer eller skap!).

Jeg er enig med resten. Overvåk leiligheten, og gå til politiet.

Anonymous poster hash: 81668...105
Skrevet

Spyshop.no kjøp overvåkn.utstyr og kontakt politiet.de tar slike ting veldig seriøst.

Skrevet

Spyshop.no kjøp overvåkn.utstyr og kontakt politiet.de tar slike ting veldig seriøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...