Gå til innhold

Sexkystproblem.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har trenden snudd på hodet. Jeg har alltid vært den som ikke har hatt så volsomt lyst på sex mens mannen var pådriveren. Dette endret seg i løpet av sv.skapet og tiden etterpå. Lysten hans har dabbet helt av mens min har økt. (Mulig det er litt psykisk at jeg vet det er ner utiljengelig og da stiger lysten min) :P.

Men jeg plages litt med dette at han ikke har lyst på meg som før. Har snakket med ham om dette og han tror det har noe med at jeg har vørt gravid og født som gjør det. Jeg føler meg jo udelikat når han ikke viser intresse lengre og lurer på hva dom har skjedd. Han mener det er normslt at det i langvarige forhold er slike bølgedaler. Har vært sammen i 7 år.

Andre som har opplevd det slik etter et sv.skap og som har kommet seg ut av det?

Kroppen min er jo endret etter fødselen selvgølgelig, men den var allerede endret mye på etter første sv.sksp så skulle ikke tro det ville bety såå mye denne gangen. :(

Anonymous poster hash: b7e4f...98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært samme med min mann. Tingen er at før vi fikk barn hadde han ingen ansvar eller noe annet i hverdagen som kunne slite han ut, og da hadde han jo masse overskudd og lyst. Nå lever han i en hverdag hvor han også er nødt til å stå på, og han blir sliten og søvn er etterlengtet. Jeg er vant til hele tiden stresse, ordne, gjøre ting. Nå har jeg noen som deler litt mer med meg...og kanskje jeg tenner litt mer på å se at han er ansvarlig.. ;)

Anonymous poster hash: 05efb...347

Skrevet

Håper det endrer seg for det begynner å gå på selvtilliten løs :/ Andre som har opplevd perioder der mannen hadde redusert lyst.. Hva gjorde dere for å komme tilbake igjen?

Anonymous poster hash: b7e4f...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...