Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er separert fra en mann som har utøvd fysisk og psykisk vold mot meg i flere år. Han har ikke sperrer når det gjelder om barn er tilstede eller ikke. Mannen er anmeldt for det han har gjort. Han har noe samvær. Jeg er likevel bekymret for hvordan barnet blir tatt hånd om hos far. Han har ett barn til og moren til dette barnet er også bekymret. Hun blir ikke tatt på alvor av bv. Jeg har enda ikke tatt kontakt med bv. Vet ikke hvorfor.. Det er så skummelt liksom.. Bf har en dame nå for tiden, og jeg er glad for det siden det blir som en buffer inntil volden starter igjen (alltid bra i starten av forholdene hans). Jeg vil ikke basere min vurdering på hvordan en ung jente håndterer denne mannen. Dersom mannen blir tiltalt, så er jeg redd for reaksjonen og hva han kan finne på:/ Han er farlig og som en tikkende bombe. Iallefall når det snører seg rundt han. Er dette noe jeg kan snakke med bv om? Anonymous poster hash: b50d4...b96
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Du bør definitivt snakke med barnevernet om dette! Veldig bra at du har greid å anmelde ham for volden! Det krever styrke å komme seg ut av slike forhold. Den styrken du brukte da må du også bruke for å beskytte barnet ditt, for en person som er voldelig og "en tikkende bombe" kan også finne på å la det gå ut over barn - selv om han ikke har gjort det tidligere. Man vet ikke hvor grensene går i alle situasjoner. Så snakk med barnevernet. Det er langt mindre skummelt enn å sende barnet ditt til en far som kanskje kan bli voldelig mot barnet - eller at barnet må være vitne til at far mishandler ny dame. Hvis du er redd for at han skal bli truende overfor deg fordi du blander barnevernet inn, så sier du også dette til barnevernet, og du kan også be om råd hos politiet. Du plikter å gjøre det du kan for å beskytte barnet ditt. Anonymous poster hash: 33d0b...314
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Du bør definitivt snakke med barnevernet om dette! Veldig bra at du har greid å anmelde ham for volden! Det krever styrke å komme seg ut av slike forhold. Den styrken du brukte da må du også bruke for å beskytte barnet ditt, for en person som er voldelig og "en tikkende bombe" kan også finne på å la det gå ut over barn - selv om han ikke har gjort det tidligere. Man vet ikke hvor grensene går i alle situasjoner. Så snakk med barnevernet. Det er langt mindre skummelt enn å sende barnet ditt til en far som kanskje kan bli voldelig mot barnet - eller at barnet må være vitne til at far mishandler ny dame. Hvis du er redd for at han skal bli truende overfor deg fordi du blander barnevernet inn, så sier du også dette til barnevernet, og du kan også be om råd hos politiet. Du plikter å gjøre det du kan for å beskytte barnet ditt. Anonymous poster hash: 33d0b...314 Takk for svar! Han har besøksforbud, så meg kan han ikke skade. Det er også ille med hvordan han manipulere barna slik at de vender seg mot oss mødrene. Spesielt det eldste barnet opplever dette. Men ok. Da ringer jeg på mandag.. Anonymous poster hash: b50d4...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå