Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Det går på helsa løs.. Synes så synd i ham, og er så sliten! Si at det blir bedre...Noen dager ser jeg knapt et smil fra ham, stakkar... Prøvd: Manuellterapeut, fenikkelte, minifom, sukkervann.... Fullammer, men han har feil tak... Vurderer mme siden han sluker luft... Anonymous poster hash: bf480...023
Lille krøll Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Få hjelp på sykehuset til å hjelpe han med bedre tak. Bruk bæresjal for å bære han mye samtidig som du hviler armene. Om du ønsker bruker du flaske men husk at du kan pumpe så han fortsatt får mm. Har du prøvd å kutte melk i din egen kost?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Skjønner at det er slitsomt. Min har vært urolig i 40 uker. Det blir bedre, om noen år. Anonymous poster hash: 31aff...e47
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Hi her. Glemte si at jeg har fått lånt eletrisk pumpe, men det kommer så lite.... Han legger tunga feil, ser ut som tungebåndet er stramt, men det var ikke veldig stramt sa barnelegen... Huff, 40 uker? Håper du får avlastning av far el familien. Hi Anonymous poster hash: bf480...023
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Kjenner en som gikk til fysoi med barnet sitt som også hadde feil sugetak. Der tok fysioen en finger inn i munnen og "masserte" ganen i 5 min. Etter det så var problemet løst... Har aldri hørt om det før, men ville prøvd det hvis det kan gjøres så enkelt, raskt og muligens virke:) Lykke til!! Anonymous poster hash: bdef3...46e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Hi igjen... Har ikke kuttet melk helt... Litt i kaffe avogtil, en yoghurt om dagen, et glass Biola i ny og ne. Og margarin på brødet. Anonymous poster hash: bf480...023
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Få kuttet tungebåndet før det er for sent. Går det for lenge blir feil tak vane... og det gjør mer vondt for ungen å kutte. Anonymous poster hash: 8e170...3df
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 De ville ikke kutte det... Hm...Spørs om legen vil gi henvisning. Tror han bare syns jeg var hysterisk førstegangs... Hi Anonymous poster hash: bf480...023
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 De ville ikke kutte det... Hm...Spørs om legen vil gi henvisning. Tror han bare syns jeg var hysterisk førstegangs... HiAnonymous poster hash: bf480...023 Jeg måtte krangle med flere leger til en endelig gjorde det. Og livet vårt ble så mye bedre!! Anonymous poster hash: 8e170...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå