Gå til innhold

Hva tenker dere om meg? Jeg er 35 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bodde ikke sammen med en mann før jeg var 30. Hadde noen korte forhold før det, men aldri noe skikkelig seriøst. Bodde sammen med min første kjæreste i to år, så røk det. Forlovet meg med en ny mann men brøt det etter 4 måneder. Ble kjæreste med en ny mann som viste seg å være gift. Er nå, etter et halvt år sammen med min nye kjæreste gravid.

Har vært med fire menn på fem år. Jeg syns det er så flaut...Og føler det er pinlig å bli gravid så tidlig. Jeg elsker ham da. Og lengter så etter å treffe babyen min.

Hadde dere reagert?

Anonymous poster hash: 6fe80...9c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du var min venninne hadde jeg sagt noe om det hadde brydd meg tidligere. Gratulerer med baby og kjæreste :)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke reagert på.

Hadde tenkt at det var koselig at du hadde funnet mannen i ditt liv :)

Lykke til med baby og kjærligheten ❤️

Skrevet

Tenker at det er helt normalt. De i vennegjengen som har blitt sammen i midt 30-årene har blitt gravide relativt kjapt etter. Man er gjerne på et stadie i livet der å starte familie er i fokus.

Lykke til med kjærligheten og gratulerer med baby på vei:)

Anonymous poster hash: 283fb...ecf

Skrevet

Hadde tenkt at du muligens var litt sent ute med å etablere deg i et forhold. At du kanskje var litt ukritisk før du gikk inn i et forhold. Men reagerer ikke på at du er gravid etter 6 mnd. med tanke på alderen din. Det er ikke alltid man har tida til rådighet slik at man av og til må stole på magefølelsen, hoppe i det og gjøre det beste ut av det.

Skrevet

Jeg ville ikke reagert noe spesielt. Etter samboeren så forlovet du deg litt raskt, men det er jo noe mange flere gjør i dag også i forelskelsens rus. Det kan også ha kommet som en reaksjon på samboerskapet som røk, at nå skulle det i hvert fall bli riktig.

Mannen som viste seg å være gift er jo ikke din feil, og det ble jo avsluttet.

Jeg tenker at du har lært av de du har møtt tidligere og at du nå trolig har funnet den riktige :)

Lykke til med babyen og forholdet :)

Anonymous poster hash: 23492...935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...