Gå til innhold

Gå ned i vekt som vegetarianer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vekt tror dere man kan miste ved å kun spise grønnsaker, bønner, linser osv?

Hvor mye legger man på seg av kjøtt, generelt sett?

Gubben her var veggis en god stund, spiste godt og sunt, men gikk endel ned i vekt! (Litt å ta av). Jeg vil ned i vekt og spare miljøet litt, tror dere jeg kan gå ned i vekt med veggisdiett? Har mye å ta av.

Anonymous poster hash: 3f29e...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert en vegitardiett, men tenker at ang vektnedgang avh det hvor mye olje og smør man bruker i maten for eksempel

Anonymous poster hash: 33b15...d17

Skrevet

Jeg gjorde det. Kuttet ut kjøtt men ikke fisk da, og halvfabrikata og salt. Gikk ned 10 kilo og jeg var lubben i utgangspunktet :)

Anonymous poster hash: 8d9ee...6d1
Skrevet

Ja, det har vel noe å si óg, men det må vel være endel mindre fett i grønnsaker (mindre usunt fett i allefall) enn i koteletter. Jeg er i allefall litt ivrig på å teste det ut,

Anonymous poster hash: 3f29e...622

Skrevet

Jeg har ikke gåt ned nevneverdig som vegeterianer, har vært det i 5 år nå. Men, har begynt å gå ned i vekt nå som jeg trener i tillegg. MEN; jeg er mye sjeldnere syk, og spiser med god samvittighet nå i forhold til før :) Sparer både liv og miljø. Anbefales på det varmeste! 

Anonymous poster hash: 4e2a7...788
Skrevet

Det spørs jo hvor mye sjokolade, potetgull og boller du spiser vil jeg tro, er ikke kjøttet som gjør meg lubben ihvertfall ;)

Anonymous poster hash: e427f...43c
Skrevet

Spiser du bare grønnsaker, bønner og linser vil du sannsynligvis gå ned i vekt. Men erstatter du kjøtt med karbohydratholdige matvarer vil du muligens gå opp. Litt/mye individuelt her, og kommer an på hvordan kostholdet er i utgangspunktet. Men jeg har ikke inntrykk av at vegetarisk kost er mer slankende, men de som velger vegetarisk er mennesker som tenker litt over hva de spiser.

Skrevet

Jeg kuttet ut hvete og kjøtt og gikk ned 20 kilo. Holdt seg stabilt og jeg er mye sunnere nå :)

Anonymous poster hash: 07118...b5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...