Gå til innhold

Vekke baby som sover for å mate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er 5 timer siden babyen har spist og den ligger og sover, hadde du vekket den?

Babyen min sover mye. Rekker stort sett bare å mate skifte bleie og kose litt før hun sovner igjen og sånn går det hele døgnet. Noen ganger på dagen så kan det faktisk gå 5 timer mellom måltidene. Når hun våkner da begynner hun stort sett å skrike etter mat med en gang. Lurer på om jeg skulle vekket hebne før? Hun virker jo helt desperat etter mat noen ganger

Anonymous poster hash: 6531a...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun legger fint på seg, så ville jeg ikke vekket henne. Hvor gammel er forresten babyen din? :)

Anonymous poster hash: bab4a...bd0

Skrevet

Babyen er 3 uker og har lagt på seg ca 500 gram siden dagen vi dro fra sykehuset :)

Hi

Anonymous poster hash: 6531a...2d0

Skrevet

Nei, aldri vekk en sovende, frisk baby.

Skrevet

Jeg hadde også en sove baby, spurte helsesøster og hun sa jeg ikke måtte vekke babyen om natta for å gi barn så fremt hun gikk opp i vekt. Jenta mi ammet jeg når jeg la meg mellom 23-24 om kvelden. Da vekte jeg henne om hun ikke var våken, hun våknet alltid før ett for mat, så syns det var greit å få gitt henne mat før jeg sovnet slik at jeg fikk sammenhengende søvn. Og da sov hun til klokka var 10, uten å amme på natten. Slik var hun fra første natt.

Jeg var helt i himmelen, for første ungen min var ingen sove baby. Helt underernært på søvn de første 5mnd.

Anonymous poster hash: b115c...883

Skrevet

Aha, bare 3 uker gammel, da skal du bare ta det med ro :) La babyen styrer selv den første tiden. Da lille tøtta var så 'gammel', sov hun mer eller mindre døgnet rundt. De få gangene hun våknet, så skrek hun også og ville ha mm. Det snudde plutselig da hun var rundt 1,5 mnd gammel.

Anonymous poster hash: bab4a...bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...