Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Her har det gått i ett siden desember med to barn under 4 år. Eldste har ikke vært en hel uke i bhg. Det går i ørebetennelser, halsbetennelser, influensa, - you name it. De bytter på hver sin uke omtrent. Spurte fastlegen om dette var normalt og det mente han det var. Andre som har det sånn eller har utredet sine barn for å finne årsak ? Så sliten nå av nattevåk på feberbarna mine Anonymous poster hash: 17aa8...3cb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Hatt det slik her i huset også. Når ungene startet i barnehagen forberedte jeg meg på mye syke barn, men det uteble. Vi flyttet og da ny barnehage. Da kom sykebarn på ramlende bånd, det var jeg ikke forberedt på. Minstemor var syk støtt og stadig og hadde sjeldent en hel uke i barnehagen. Men hun var litt rar hun hun var syk, så jeg og barnehagen begynte å lure. For når jeg hentet i barnehagen kunne hun ha førti i feber og være helt kake, en lur på sofaen hjemme og hun var pigg igjen og feberen nesten borte. Kunne kaste opp på kvelden men ikke kvalm eller noen tegn på at hun var dårlig, kastet opp og var i fin form igjen. Så fikk en sjekk hos legen og fant ikke noe, legen mistenkte kyssesyken. I samråd med barnehagen så begynte de å la jenta få sove en times tid på sofaen når de så hun begynte å bli tufs, for så å se hvordan n var i form etterpå. Seldent de da ringte for at jeg måtte hente. Nå har vi funnet grunnen til at hun var som hun var, hun har migrene. En sjelden form for migrene, feber får hun rett før anfall. Oppkast får hun om har skikkelig anfall, men hun klager ytterst sjeldent på vondt i hodet. Så smerteterskelen hennes er veldig høy på det området. Men ikke så lett å skjønne og tyde hva som kan feile en 2år gammel jente heller som ikke har lett for å si hvor det gjør vondt, hvordan vondt det er eller siifra før det blir for ille.brikkene falt på plass, men det tok fem år før vi skjønte det. Og det var en tilfeldighet at vi fant det ut også. Jeg trodde migrene var at en hadde veldig vondt i hodet, men det er vist forskjellig fra person til person det også. Anonymous poster hash: 148be...db0
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Vi har også hatt utrolig mye sykdom siden høsten. To barn under fire. Yngste var ikke i bhgen i hele november. Anonymous poster hash: 24d12...36a
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Min var før, helt til hun var 4,5 år og ble henvist til barnelege som fikk satt diagnosen refluksen og startet behandling samt fjernet polyppene. Nesten ikke vært syk siden.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Har ett barn som er vinter-syk med for store polypper og mandler, men som er for liten til at de vil gjøre noe. Er aldri ellers syk. Men om vinteren er han mye plaget. Anonymous poster hash: 7f1bd...10e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Har en på fire som er mye syk, men er nå henvist til ønh for fjerning av polypper i nesa. Håper det ordner seg da. Anonymous poster hash: c4d58...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå