Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Når hun er på besøk hos familie, de bor i Oslo til vanlig og kommer hjem innimellom. Nå har de en liten jente på tre mnd og har da fått låne bilstolen vår når hun er hjemme på besøk hos foreldre osv. Igår kom de på besøk med baby i bilstol, så oppdager jeg plutselig at det er helt knekt på siden oppe. Jeg tok dette opp og var klar på at dette må erstattes før vår nr to kommer. Nei d kom ikke på tale for stolen kunne fint brukes og bla bla bla! Seriøst ?? Og nå har hun lånt dynen, puten vår vi bruker ti overnatting hos svigermor i tillegg. Vi har stående en reiseseng der. Låner dere ut? Anonymous poster hash: f4d00...2fd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Ja, har lånt bort noen ting til min kusine. Er ikke redd for at de tungene blir ødelagt og skulle de bli det, er jeg ganske sikker på at de vil erstatte det. Din svigersøster hadde jeg ikke lånt bort noen ting til mer Anonymous poster hash: 1236c...6de
☆☆☆ Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Låner gjerne ut og er trygg på at den som låner erstattar ting som blir ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Si at hun kan få kjøpe den. Krev det Anonymous poster hash: bd2a3...dd4
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Men burde ikke de to som er i slekt kunne diskutere dette? Din mann og hans søster, eller om det er du og din bror? Søsken er kanskje mer forståelsesfulle? Anonymous poster hash: 89e68...f02
Appelsinpiken Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Hadde ikke gjort noe kjempesak ut av dette, men bare sagt "det er greit, men det er dessverre siste gang dere får låne noe som helst av oss"
Nettisen:) Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Låner ut alt uten å tenke på det, men tar også som en selvfølge at ting eventuelt erstattes. Jeg hadde selvfølgelig erstattet noe jeg eller barna mine hadde ødelagt. Uhell kan skje, men da ordner man opp. Er det mannen dins søster bør vel han ta den saken videre med henne.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Hadde ikke gjort noe kjempesak ut av dette, men bare sagt "det er greit, men det er dessverre siste gang dere får låne noe som helst av oss"Greit at de ødelegger en bilstol til (potensielt, kan gjelde andre enn HI også) 3000kr? Ikke alle driter penger. Anonymous poster hash: bd2a3...dd4
Appelsinpiken Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Nå koster vel ikke et babysete 3000 kr.. Og om det er isoporen som er knekt, så får man vel byttet dette hos en forhandler for et par hundrelapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå