Gå til innhold

Noen sunnmøringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet dette? Hvis man kjører fra Ålesund til Volda, kjører man gjennom Vestnes/Tresfjord da?

Anonymous poster hash: 12642...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Du tar ferge fra Solevågen.

Skrevet

Ok, er det lang omvei å kjøre om Tresfjord?

Skrevet

Det vet jeg ikke.

Har aldri prøvd så aner ikke hvor du kjører da.

Legg inn kjørerute med stopp i Tresfjord på gulesiderkart eller noe.

Skrevet

Det er jo over en time fra Ålesund til Tresfjord så tror det blir litt omvei ja.

Skrevet

Ok, er det lang omvei å kjøre om Tresfjord?

Ja. for såvidt. Avhengig av hvilken vei du kjører, så blir det noen timer kjøring ekstra. Kan ikke helt se for meg at noen vil kjøre den veien en gang for å kjøre fra Ålesund til Volda

Anonymous poster hash: afdb3...9d7

Skrevet

Ok, takk for svar. Det er ikke jeg som skal kjøre. Samboer sa han skulle fra Ålesund til Volda, men Messenger sier han er i Tresfjord... Men nå sier han at han skal til Skodje. Kan Messenger vise feil mellom Skodje og Tresfjord?

Skrevet

Tresfjorden er vel i Romsdalen nord for Sunnmøre, og du skal sørover frå Ålesund. Så ja, ein rimelig stor omveg.

Skrevet

Ok, takk for svar. Det er ikke jeg som skal kjøre. Samboer sa han skulle fra Ålesund til Volda, men Messenger sier han er i Tresfjord... Men nå sier han at han skal til Skodje. Kan Messenger vise feil mellom Skodje og Tresfjord?

Neppe, er ca 1 time mellom Skodje og Tresfjord. Skodje er forøvrig heller ikkje mellom Ålesund og Volda.
Skrevet

Neppe, er ca 1 time mellom Skodje og Tresfjord. Skodje er forøvrig heller ikkje mellom Ålesund og Volda.

Hm... Dette lover jo ikke bra... :(

Skrevet

Skrevet

Dersom han er ute og kjører, så er det iallefall vanlig på min telefon at den viser feil sted. Så dersom han skal til skoene, så kan det sikkert vise feil. Ørskogfjellet og ørskog ligger mellom skodje og tresfjord.

Skrevet

Den viser ikke bare feil da?

Vet at facebook til tider sier at jeg er i Skodje. Og jeg er sjelden i nærheten engang:)

Anonymous poster hash: e4c02...445

Skrevet

Den viser ikke bare feil da?

Vet at facebook til tider sier at jeg er i Skodje. Og jeg er sjelden i nærheten engang:)

Hvor langt unna er du da?

Skrevet

Her i byen, altså Trondheim kam jeg få opp at noen er rett i nærheten selv om de er på andre siden av byen ;)

Skrevet

To kommuner i fr. Ca en time med bil..

Skrevet

Det er noe som skurrer hvis han kjører om Skodje når han skal til Volda ja. Men han må gjennom Skodje kommune for å komme til Tresfjord.

Hvordan kom han seg til Ålesund da? (I mange tilfeller må man passere Tresfjord for å komme til Ålesund, f eks hvis man kommer kjørende fra Østlandet eller evt Trøndelag)

Anonymous poster hash: afdb3...9d7

Skrevet

Trodde først han skulle Fra Ålesund til Volda, i kveld, men så sier han at han skal på bygdefest i Skodje, og tilbake til Volda i natt. Mens på Messenger stod det at han var i Tresfjord. Det er forøvrig jeg som skriver om at samboer har profil på Møteplassen, det fant jeg ut nå nylig. Så det var visst ugler i mosen, da... FA#!

HI

Skrevet

Så tragisk!!! Du og barna er verdt SÅ mye mer enn dette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...