ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. mars 2014 #26 Skrevet 15. mars 2014 Er du sikker på at du er skikket til å ha ansvar for to små barn?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #27 Skrevet 15. mars 2014 Redningsvest med krage, fløyte og lys! Anonymous poster hash: ba70a...c85
PintSizedDictator Skrevet 15. mars 2014 #28 Skrevet 15. mars 2014 Jeg hadde blitt kvalm selv, men nå har jeg og mannen hatt en time og lest alle kommentarene på hovedinnlegget sammen med naboene og holdt på å ledd oss ihjel av alt dere har klart å lire av dere... Så nå sitter vi å spiser kake og nabomannen oppfordret meg til å skrive dette innlegget. God stemning her, barna leker og vi spiser kake Jeg setter stor pris på alle dere som har hjulpet meg, men ler av dere "haters" Sitter med naboene, spiser kake og leser innlegg på Bim faktisk. Drama llama's gonna drama.
Sint naken biltyv Skrevet 15. mars 2014 #29 Skrevet 15. mars 2014 Fy fader så usmakelig. Har fulgt med på de andre trådene og hadde tenkt å svare nå i den andre. Glad jeg ikke støttet deg i en tråden. Blir kvalm av deg, du gjør narr av situasjonen der ditt eget barn nær druknet? Må si jeg håper moderatorene finner ut hvem du er å melder deg til barnevernet. Blir alvorlig bekymret for barna dine. Går fra de hjemme, går fra de i badekaret, og i tillegg gjør du narr av ditt eget barn og den alvorlige situasjonen? Skulle gjerne skrevet mer menn orker ikke. Æsj til hele deg!!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #30 Skrevet 15. mars 2014 Blir første gang jeg gjør noe sånt her inne, men om noen vet hvem dama er så vær så snill å tenk på om alt er ok hjemme hos dem. Jeg oppfordrer ingen til å svare på dette engang, jeg blir bare oppriktig bekymret. Anonymous poster hash: 09d4e...499
Sint naken biltyv Skrevet 15. mars 2014 #31 Skrevet 15. mars 2014 Den medisinske historien din fra sist henger jo ikke på greip, så den var lett å gjennomskue. Anonymous poster hash: ea0f9...1d3 Men det skjedde jo akkurat slik som fortalt da, grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi naboen synes mammaforum har skjult underholdningsverdi og sa at jeg skulle gjøre det. Etter at han hadde lest igjennom hele hovedtråden sa han at de fleste som har kritisert verre enn den andre gjør det jo bare av en grunn så resten kan ta frem popcornet. Det et andre svarer fint og kommer med råd er jo en super ting som trengs. Jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å bade barna hver kveld forsvarlig, og jo en dag er det sikkert tomt for hånduker og jeg må hente det igjen hvis mannen er borte, det betyr ikke at jeg ikke har sett alvoret i situasjonen/reflektert/lært noe for jeg har lært mye og lest mye og kommer alltid til å ha det i bakhodet Dere som synes innlegget her var drøyt/kvalme -beklager Det var vel et dårlig forsøk på humor, nen vi lo godt her i hus med naboene Min oppfording til alle er at man skal være grei og snill og forøvrig kan gjøre som man vill Du mene du har lært når du skal fortsette å gå fra barna i badekaret hvis du mangler håndklær? Har ikke ord. *sjokkert*
Fertila Skrevet 15. mars 2014 #32 Skrevet 15. mars 2014 (endret) Dette må være den dårligste spøken ever. Barnet ditt holdt på å drukne i går og i dag sitter du og lager moro av det. Endret 15. mars 2014 av Fertila
*Miss Marple* Skrevet 15. mars 2014 #33 Skrevet 15. mars 2014 Jeg forsvarte deg med nebb og klør, men jeg syns virkelig ikke det som skjedde er noe å fleipe om - noen gang! Det var veldig mange som var oppriktig bekymret for både gutten din og deg, og noen få som var skikkelig ufine. At du nå blåser liv i diskusjonen igjen er ganske usmakelig. Jeg håper at du har tatt mer lærdom av hendelsen enn det du gir inntrykk av. Man går ikke fra babyer som bader. Så enkelt er det. Det er faktisk ikke hysteri å mene det.
☆☆☆ Skrevet 15. mars 2014 #34 Skrevet 15. mars 2014 I går hadde eg sympati med deg, denne tråden er berre trist på alle måtar.
*Miss Marple* Skrevet 15. mars 2014 #35 Skrevet 15. mars 2014 Jeg lurer faktisk på om du skjønner hvor nær du var å miste gutten din? Skjønner du at det bare var sekunder om å gjøre før han fikk en hjerneskade eller faktisk døde av det han ble utsatt for? Nå har jeg faktisk skikkelig vondt i magen og jeg blir sjokkert av at du sier at 'en gang kommer jeg nok til å være tom for håndklær igjen'!!! Den normale reaksjonen ville vel være å tenke at du ALDRI skal begynne å bade barna før du har sjekket at du har alt du trenger på badet!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #36 Skrevet 15. mars 2014 Er det mulig sier bare jeg.! Det er ikke rart du får høre det når du gjør noe såpass uforsvarlig.. Hele innlegget virka nesten litt sprøtt, men du var kanskje i sjokk? Drittslenging er unødvendig, men at du lager dette innlegget her sier det meste. Håper du neste gang sjekker at du har det du trenger før du bader ungene, man skal faktisk aldri gå ut av badet hvor småbarn bader, å drukne tar ikke lang tid! Det tror jeg du innerst inne skjønner! Anonymous poster hash: 0f0bb...c40
SuperFries Skrevet 15. mars 2014 #37 Skrevet 15. mars 2014 Bra for deg at du ser noe humor i at ditt barn fikk vann i lungene, med påfølgende lungebetennelse. Og at ditt andre barn faktisk fikk ideen å skulle drukne en liten baby. Lykke til med livet. Jeg håper du søker hjelp for både deg og ditt eldste barn.
Altiboks Skrevet 15. mars 2014 #38 Skrevet 15. mars 2014 Det er ikke ofte jeg blir regelrett bekymret over noe jeg leser på et forum, men nå kjenner jeg det stikker i magen. Du virker som et meget uansvarlig menneske og jeg er bekymret for din evne til å kunne ta vare på barna dine. Det at du tar denne alvorlige hendelsen så lite seriøst sier så utrolig mye om deg.
Peispå! Skrevet 15. mars 2014 #39 Skrevet 15. mars 2014 Som flere her forsvarte jeg deg i går. Syntes synd på deg for all dritten som kom. Du var livredd for sønnen din, og dette er nabounderholdninga i dag? Magen knyter seg over mangel på sosiale antenner,(muligens andre antenner også) dette var lavmålshumor! Som Miss Marple sa, var vi flere som forsvarte deg og hadde sympati for situasjonen dere var i. Vi var oppriktig bekymret..... tanken slår meg at flere av de fæle anonyme hadde litt mer rett enn jeg trodde....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #40 Skrevet 15. mars 2014 Jeg synes denne tråden ble et veldig feilslått forsøk på humor, og rett og slett usmakelig. Men jeg greier faktisk å forstå hvorfor det ble gjort. Dette er jo ikke en tråd som bagatelliserer hva som skjedde og gjør narr av det som skjedde i går. Slik jeg forstår tråden så var den men som et sleivspark til alle som var så stygge i kommentarene i går. Jeg forstår også hvordan det er mulig å sitte å le av kommentarene (igjen, ikke det som skjedde) som kom i går og som har kommet i dag, når man har fått hendelsen litt på avstand. Det kalles ofte galgenhumor, og mange greier ikke å se humoren i akkurat det. Selv kan jeg se galgenhumor i ting som blir riktig ille, og jeg kan fleipe om det når det verste er over - men det er likevel ikke et forsøk på å bagatellisere det som er skjedd eller ikke ta det på alvor. Det er bare en reaksjon, men det betyr ikke at man gjør narr av en situasjon som har vært. Men galgenhumor kan være en fin måte å avreagere på, hvis man trenger det. Men skal man gi uttrykk for galgenhumor i slike situasjoner så må man vite at mottaker forstår hvordan man ser på hele situasjonen. Jeg synes denne tråden ble helt, helt, helt feil - i hvert fall på dette forumet! Nettopp fordi den gir inntrykk av at de involverte ikke tar den alvorlig nok... selv om de kanskje gjør det privat. Men jeg kan forstå at HI, mannen og naboen kan bli sittende og snakke om det som har skjedd, om alle forferdelige kommentarer som kom, og at de leser dem sammen. Da kan jeg med min galgenhumor forstå - siden det faktisk gikk bra - at de greier å le av de styggeste kommentarene. Ut over dette støtter jeg ikke tråden i seg selv, mener den var et forsøk på humor som slo veldig feil. Uheldig at HI startet denne tråden, men synes hun har fått for mye tyn nå. Anonymous poster hash: 0c978...07f
I scream for icecream! Skrevet 15. mars 2014 #41 Skrevet 15. mars 2014 Uff ja, dette ble bare helt feil. Jeg har fulgt med på den andre tråden og hadde skikkelig vondt av deg. Alle kan gjøre feil og være ubetenksomme, ulykker kan skje, og jeg synes mange var slemme i svarene de ga deg. Etter denne tråden, har jeg dessverre ikke så mye sympati igjen. Hadde noe slikt skjedd meg hadde jeg vært utrøstelig i dagesvis og følt meg helt elendig, jeg hadde selv dårlig samvittighet i ukesvis etter at jeg lot eldstemann sykle ned en litt for bratt bakke og slo seg. Å gjøre lørdagsunderholdning ut av en potensielt dødelig hendelse er usmakelig, og jeg håper du på tross av det likevel har lært noe av det..
PintSizedDictator Skrevet 15. mars 2014 #42 Skrevet 15. mars 2014 Jeg hadde blitt kvalm selv, men nå har jeg og mannen hatt en time og lest alle kommentarene på hovedinnlegget sammen med naboene og holdt på å ledd oss ihjel av alt dere har klart å lire av dere... Så nå sitter vi å spiser kake og nabomannen oppfordret meg til å skrive dette innlegget. God stemning her, barna leker og vi spiser kake Jeg setter stor pris på alle dere som har hjulpet meg, men ler av dere "haters" Sitter med naboene, spiser kake og leser innlegg på Bim faktisk. Drama llama's gonna drama. Naboen vill jo bare høre hvordan det gikk med minste og så fortalte jeg at det var mange som hadde reagert her inne og de ville lese det.. Etterhvert begynte heksejakt trådene å bli så drøye at vi endte opp med å le av de, hvorfor ikke? Jeg gjorde jo ikke så mye som det dere skal ha det til galt. Naboene kjenner oss og vet hvem vi er, hvordan vi bor og barna osv... Det gjør jo ikke dere.. Kanskje vi er typen folk som kan fleipe om ting i etterkant, selv om budskapet bak fleiper er seriøs. Det er jo slik vi liker å ha det. Synd at dere ikke kunne ta denne fleipen slik, det var bare for å lette stemninga litt.. Men det er vel ikke lite lett skriftlig som om dere hadde vært her ikveld og kjent oss "Naboene kjenner oss og vet hvem vi er, hvordan vi bor og barna osv... Det gjør jo ikke dere.." Nettopp. Derav de forskjellige reaksjonene. Jeg forstår at noen kan reagere på frykt med latter, men denne tråden er ikke en reaksjon på det som skjedde. Det er en reaksjon på det å ikke få de svarene man håpte på.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #44 Skrevet 15. mars 2014 Hjelpe meg da! De lo av drittkjerringene sine usmakelige oppgulp. Og det er jo helt på sin plass, den formen for dumhet er jo latterlig! Den heksejakten i den opprinnelige tråden bør spottes og latterliggjøres. Anonymous poster hash: 76d3a...c61
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #45 Skrevet 15. mars 2014 Jeg forsvarte deg tidligere... Nå angrer jeg. Nå er du bare tragisk. Du fremstiller seg som helt blåst og virker ikke som du skjønte alvoret. Anonymous poster hash: b2b8e...681
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #47 Skrevet 15. mars 2014 Den der var kanskje litt unødvendig. Og jeg er en av de som har syntes synd på deg. Anonymous poster hash: 7f488...4f7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #48 Skrevet 15. mars 2014 Tviler på at du var i sjokk i den andre tråden, slik mange påstod. Jeg tror du rett og slett er så enkel og blåst! Stakkars barn. Babyen har hjertefeil, og har lungebetennelse. Lungebetennelse er alvorlig. Du sittet vel i nabohuset med babycallen også i kveld..... Anonymous poster hash: 08ed3...ff3
Septembermirakel❤️ Skrevet 15. mars 2014 #49 Skrevet 15. mars 2014 Fy f... Du trenger ikke tips eller råd. Du trenger hjelp du. Ser du det ikke selv?? Og dette er forresten ikke galgenhumor, dette er rett og slett USMAKELIG og ikke minst trist!! Jeg blir oppriktig lei meg på dine små barns vegne at mamma'n sitter og breier ut om dette her
MissMagica Skrevet 15. mars 2014 #50 Skrevet 15. mars 2014 Fy f... Du trenger ikke tips eller råd. Du trenger hjelp du. Ser du det ikke selv?? Og dette er forresten ikke galgenhumor, dette er rett og slett USMAKELIG og ikke minst trist!! Jeg blir oppriktig lei meg på dine små barns vegne at mamma'n sitter og breier ut om dette her Enig. Dette er rett og slett ekkelt.
Anbefalte innlegg