Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Spurte om de ville ha mat etter mange time ute. Alle sa nei. Etter et kvarter satte jeg likevel inn et fat med skiver og nå har de spist nesten et helt ferskt brød😱 Var ingen som hadde noe på pålegget heller- alle spiste litt av alt. Tenk om 10 år når dette er store tenåringsgutter- da er det bare å bake til den store gullmedaljen:-)) Anonymous poster hash: 247fb...958
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Spurte om de ville ha mat etter mange time ute. Alle sa nei. Etter et kvarter satte jeg likevel inn et fat med skiver og nå har de spist nesten et helt ferskt brød😱 Var ingen som hadde noe på pålegget heller- alle spiste litt av alt. Tenk om 10 år når dette er store tenåringsgutter- da er det bare å bake til den store gullmedaljen:-)) Anonymous poster hash: 247fb...958 Ingen som hadde noe å SI på pålegget;-) Anonymous poster hash: 247fb...958
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Deilig med nybakt brød Du får ta det som et kompliment til brødet ditt ...og løfte litt vekter i årene fremover slik at du kan kna svære brøddeiger Anonymous poster hash: 60efa...fee
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Det var vel ikke så mye på 4 gutter Anonymous poster hash: 88205...1d7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Det var vel ikke så mye på 4 gutter Anonymous poster hash: 88205...1d7 Vet ikke hva du er vant til men jeg har nå småspiste barn så jeg var mye. Uansett var det nå det at alle var litt sjenerte og ikke ville si ja, men når jeg bare satt inn maten var de likevel sultne. Og ett brød på noen som ikke er sultne er mye;-) Anonymous poster hash: 247fb...958
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Det var vel ikke så mye på 4 gutter Anonymous poster hash: 88205...1d7 Vet ikke hva du er vant til men jeg har nå småspiste barn så jeg var mye. Uansett var det nå det at alle var litt sjenerte og ikke ville si ja, men når jeg bare satt inn maten var de likevel sultne. Og ett brød på noen som ikke er sultne er mye;-) Anonymous poster hash: 247fb...958 Kanskje jeg er litt påvirket av min 8 åring som gjerne spiser 8 skiver Anonymous poster hash: 88205...1d7
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Det var vel ikke så mye på 4 gutter Anonymous poster hash: 88205...1d7 Vet ikke hva du er vant til men jeg har nå småspiste barn så jeg var mye. Uansett var det nå det at alle var litt sjenerte og ikke ville si ja, men når jeg bare satt inn maten var de likevel sultne. Og ett brød på noen som ikke er sultne er mye;-) Anonymous poster hash: 247fb...958 Kanskje jeg er litt påvirket av min 8 åring som gjerne spiser 8 skiver Anonymous poster hash: 88205...1d7 Jøss- ja da skjønner jeg du er preget:-) Anonymous poster hash: 247fb...958
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Sukk. Husker ennå engang jeg var med venninnen min hjem og moren spurte om vi ville ha mat. Sjenert som jeg var sa jeg nei men da hun satt frem varm loff med nyrørt blåbærsyltetøy spiste jeg likevel. Venninnen min og jeg spiste faktisk opp hele brødet og det smakte himmelsk godt. Jeg var utrolig overrasket selv at småspiste jeg klarte å spise så mye og det har blitt til et fint barndomsminne venninna mi og jeg drar frem i visse anledninger! Magiske øyeblikk skapes i kjærlige hjem for barna dine og vennene deres. Ta godt vare på dem :-) Anonymous poster hash: a7a63...3da
mams87 Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 omtrent som når de skal dusje. De vil ikke gå inn, men så vil ikke de gå ut igjen...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Sukk. Husker ennå engang jeg var med venninnen min hjem og moren spurte om vi ville ha mat. Sjenert som jeg var sa jeg nei men da hun satt frem varm loff med nyrørt blåbærsyltetøy spiste jeg likevel. Venninnen min og jeg spiste faktisk opp hele brødet og det smakte himmelsk godt. Jeg var utrolig overrasket selv at småspiste jeg klarte å spise så mye og det har blitt til et fint barndomsminne venninna mi og jeg drar frem i visse anledninger! Magiske øyeblikk skapes i kjærlige hjem for barna dine og vennene deres. Ta godt vare på dem :-) Anonymous poster hash: a7a63...3da Ja, det er gjerne sånt som en husker. Fin historie:-) Jeg elsker ha huset fullt av barn, og som alenemor til ett barn er det godt med ekstra "bråk":) Anonymous poster hash: 247fb...958
Mandala Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Kanskje jeg må slutte å ta et nei for et nei, når barna her ikke er sultne
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 omtrent som når de skal dusje. De vil ikke gå inn, men så vil ikke de gå ut igjen... Hehe- den hørtes veldig kjent ut:-) Anonymous poster hash: 247fb...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå