Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #26 Skrevet 15. mars 2014 Prinsippet om å skjerme barnet måtte vike da statistikken sank... Barnet er helt uskyldig og har ikke bedt om å bli eksponert. Alt for mer sponsorpenger. Anonymous poster hash: e23bc...f22
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #27 Skrevet 15. mars 2014 Prinsippet om å skjerme barnet måtte vike da statistikken sank... Barnet er helt uskyldig og har ikke bedt om å bli eksponert. Alt for mer sponsorpenger. Anonymous poster hash: e23bc...f22 Ja, det er nesten litt trist. For all del, søt unge, men den hadde fortjent å bli skjermet...huff Anonymous poster hash: 46991...79e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #28 Skrevet 15. mars 2014 Hva er dette evinnelige maset om å skjerme ungen? I vår tid er det få mennesker det ikke ligger bilde av på nett. Tviler på et uskyldig bilde nå og da vil skade nelia i fremtiden. Dere fremstår som fryktelig bedrevitende. Anonymous poster hash: 4923d...139
*Miss Marple* Skrevet 15. mars 2014 #29 Skrevet 15. mars 2014 Og nå skal alle sammen trykke seg inn på bloggen din for å få se det bildet ? Anonymous poster hash: 7851f...507 Hadde det vært MIN blogg hadde jeg sikkert skrevet bloggadressen og signert anonymt. Hvis du søker opp innlegg fra "Masekråka" kan du nok se at jeg garantert ikke kunne vært fotballfrue Lurer på om dere som aaaalltid skriver sånne kommentarer, enten det gjelder fotballfrue, tone damli eller andre, er sjalu på noen måte? Fantastisk nydelig baby. Enig i at hun se ut som en liten ramp, utrolig herlig Og dere som ikke klarer å la være å hetse uskyldige små babyer: skam dere! Jeg hadde heller aldri falt for mannen hennes, men å si at babyen ligner faren og deretter skrive at han er mindre pen, det kan vi vel kanskje holde oss for gode til? Hetse? Mindre pen? Jeg skrev jeg ikke synes hun var spesielt søt, det er noe helt annet. Jeg skjønner ikke greia med å overdrive på den måte, og vri ord til noe det i utgangspunktet ikke var ment? Alle babyer er ikke like søte, sånn er det jo bare. Ingen babyer er mindre pene eller stygge, men enkelte er søtere enn andre. Og jeg synes ikke fruen sin baby er av dem som er søtere, uten at jeg på noen måte hetser! Anonymous poster hash: 0a631...616 Jeg husket ikke hva du skrev, og orket ikke gå tilbake for å se. Så beklager på det sterkeste at jeg skrev "mindre pen" i stedet for "rar hodeform". Det gjør ikke kommentaren din noe bedre... Ok! *rister på hodet* Anonymous poster hash: 0a631...616 Du må passe på så du ikke rister løs noe!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #30 Skrevet 15. mars 2014 Det blir "spennende" å se hvordan dette utvikler seg... Hun kommer til å bli fristet til å vise frem mer enn et portrettbilde i ny og ne. Hun er blitt fullstendig avhengig av bekreftelsene hun får, og avhengig av pengene hun tjener på dette. Vi snakker om en kvinne som tar bilder av seg selv i bare undertøyet og legger ut. Hun viser frem alt fra soverommet sitt, til inventar i hus og hytter til familie. Grensene hennes flyttes etterhvert som publikum krever mer, eller forandring. Dette har skjedd nå. Det er utrolig lite innsiktsfullt å eksponere eget forsvarsløst barn. Dette kan få store konsekvenser. Jeg skjønner ikke at hun tør. Anonymous poster hash: b8b56...cc4
Mrs. Kaizer Skrevet 15. mars 2014 #31 Skrevet 15. mars 2014 Alle babyer er jo søte da, samme om mor er fotballfrue eller ei.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #32 Skrevet 15. mars 2014 Herregud, jeg kan ikke skjønne at dere som skriver negativt om ansiktet til en baby kan være mødre selv! Selv om dere er anonyme på nett burde dere likevel holde slikt utspytt for dere selv. Snakk om å må heve seg selv ved å rakke ned på en uskyldig baby! Hva om noen hadde sagt slike stygge ting om deres barn? Jeg syns jenta er helt nydelig! Og hvor gal i huet er man ikke når man dukker opp på døra til folk for å få se ungen?! Herregud, det er jo galskap! Anonymous poster hash: fddfb...052
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #33 Skrevet 15. mars 2014 Hun var kjempe søt! Men hun virker så tynn. Anonymous poster hash: f82a5...e1e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #34 Skrevet 15. mars 2014 Hun var kjempe søt! Men hun virker så tynn. Anonymous poster hash: f82a5...e1e Ja de sulter henne nok, så hun skal holde seg tynn og pen som FF.. NOT. Tulling. Anonymous poster hash: 4923d...139
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #35 Skrevet 15. mars 2014 Jeg spurte kun når jeg var barn om og få se oppi barnevognen til fremmede og om jeg gjør det nå så er det kun til folk jeg kjenner jeg spør om og få se babyen! Tar heller ikke bilder uten tillatelse og om jeg ikke føler det er naturlig! For en frekkhet. Anonymous poster hash: 68173...cfc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #36 Skrevet 15. mars 2014 Enkelte mennesker eier ikke sperrer og blir sykelig besatt sv enkelte. Det er vel ikke noe nytt? At noen kommer på døra hennes for å se på ungen hennes sjokkerer meg ikke. Verre ting har skjedd! Vi lever i en syk verden. Anonymous poster hash: ac06e...ba5
Gjest thricane Skrevet 15. mars 2014 #37 Skrevet 15. mars 2014 Tenker at folks måte å oppføre seg på kan være god grunn til å revurdere karrierevalg. Om ikke hun ønsker denne oppmerksomheten, må si undertøysbildet ga meg følelsen av strategisk eksponering for oppmerksomhetens skyld, håper jeg tar feil. Ungen er nydelig, som alle andre fine unger. (nei ups, kan visst ikke si fin).
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #38 Skrevet 15. mars 2014 Urovekkende hva folk finner på å gjøre, høres slitsomt ut å leve slik! Ringe på døra dems faktisk- er det mulig.. Skjønner de ønsker å få slutt på rykter osv, men der røyk alle prinsipper. Mulig jeg har misforstått, men hatt inntrykk av at de ikke ønsket å vise henne etc. Hadde det virkelig vært viktig for de, så kan man jo alltids revurdere yrket sitt- just saying. Personlig synes jeg ikke det er noe ille at de viser henne frem. Folk legger ut bilder av barna sine på sosiale medier, kjent eller ikke. Det får være opp til de. Søt baby, som småttiser flest. Mine er søtere;-) Anonymous poster hash: ff467...d45
Tired mama Skrevet 15. mars 2014 #39 Skrevet 15. mars 2014 Hun var kjempenydelig, noe jeg egentlig aldri har tvilt på. Men hadde jeg vært fotballfrue hadde jeg vurdert å skifte yrke. Jeg hadde blitt skikkelig paranoid om jeg hadde ferdes ute og alle hadde vært sykt opptatte av barnet mitt...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #40 Skrevet 15. mars 2014 Det handler om barnets rett til et privatliv! Det er det det handler om. Jg skriker høyt om å skjerme ungen, men samtidig legger jeg faktisk ikke ut noen bilder av min på facebook eller blogger. Anonymous poster hash: 46991...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå