Gå til innhold

Hvordan glemme han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal! Det er en mann jeg tenker på ofte. Noen ganger er det dag og natt mens andre ganger kan det ta lang tid mellom hver gang jeg tenker på han.

Jeg har kjent denne mannen i mange år nå, men det har så klart ALDRI vært noe der da han var læreren min! Han er 19 år eldre enn meg og fra jeg så han for første gang har jeg tenkt på han. Har kjent han i ca. 20 år nå.

Ser han ofte da han arbeider like ved der vi bor og vi bor i nærheten av hverandre. Jeg synes det er kjempe koselig å treffe han og slår alltid av en prat når vi møtes. Han gir meg alltid klem når vi treffes i butikken.

Hvordan skal jeg glemme en jeg har tenkt på i så mange år? Jeg ville jo aldri gjort noe med han. Jeg har min egen familie og elsker min mann og familien vi har laget med 3 velskapte barn, men denne mannen ligger så ofte å gnager i bakhodet mitt :(

Anonymous poster hash: 76938...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Hva er det du tenker på da? At han virker som en hyggelig mann eller liker du han mer enn du burde?

Anonymous poster hash: 7b77f...f41

Skrevet

Det siste :(

Skrevet

Jeg har det på lignende måte ift en mann - jeg finner ro i å sette pris på å vite at han er til, at jeg vet at det er en der ute som jeg vet "ser" meg og som jeg er glad finnes i denne verden... selv om han og jeg ikke kan ha noe liv sammen. For meg er det lettere å akseptere følelsene for ham som noe som er der og trolig aldri kommer til å gå over. Det er der, kommer alltid til å være der, men han kommer heller aldri til å bli noe mer enn det. Da finner jeg ro til å elske den jeg lever med fullt og helt.

Vet ikke om jeg får forklart det jeg tenker her, men prøvde i hvert fall.

Ved å akseptere at de følelsene er der og at det ikke blir noe mer, da greier jeg på en måte å glemme også. Eller i hvert fall slik at jeg ikke går og lengter. Jeg tenker på ham med glede i hjertet, for at han er til, og jeg ønsker at han lever et godt liv.

Anonymous poster hash: d1b06...08e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...