GeeGee Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg skal servere en kake i morgen, har ikke laget den før. Tror dere det går bra å lage denne i kveld? Eller er den absolutt bedre hvis jeg lager den i morgen? Har litt dårlig tid i morgen, og er alene med sønnen i morgen, så da er det litt mer komplisert å lage noe som tar tid... http://www.detsoteliv.no/oppskrift/drommen
Soon to be mum Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Tror det går helt utmerket å lage den i kveld.
amandine Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Helt sikkert egentlig en fordel om du lager den og gjør den helt ferdig i dag og så lar den stå kjølig til i morgen. Den har nok bare godt av det! Men ikke sett den i kjøleskap om du ikke kan dekke den helt til, for du vil ikke ha kjøleskapsmak på den...
GeeGee Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2014 Takk for svar! Da prøver jeg i kveld. Kjekt hvis jeg gjør noe riv ruskende galt også, så kan jeg prøve igjen Jeg har sånn Bake it Easy form med lokk, det holder vel å dekke det til med det?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Får ikke åpnet linken og nå har jeg lyst på kake Anonymous poster hash: 178c2...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå