Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 2. klassingen har fått lapp over oppsatte tider til utviklingssamtaler. De er 20 elever i klassen, og er blitt spredd over flere ettermiddager. Vårt barn er satt opp, som eneste av alle elevene, på en egen dag. Dvs at ingen andre elever har denne dagen. Ingen andre er satt opp alene. Samtalen skal vare i 20min, og det står på lappens info at det er mulig å bytte innbyrdes. Ble litt stresset av at en elev står alene, er det vanlig? Klassen har fått ny lærer, dette blir første møtet med vedkommende. Anonymous poster hash: 05c08...8a6
Serepta Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Det passet vel best for læreren med bare en den dagen da. Det er nok ikke noe mer bak det enn det.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Barnet ditt er sikkert kjempevanskelig og læreren trenger en hel ettermiddag bare til han for å rekke å gå gjennom alle tingene. Neida, slapp av... Tilfeldigheter... Anonymous poster hash: 21c62...f8b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Det kan like gjerne være at læreren har andre ting som skal gjøres den dag, så det bare blir tid til EN samtale. So lærer kan jeg si at jwg alltid setter opp de jeg vet jeg trenger ekstra tid med på slutten av dagen. Anonymous poster hash: 45b65...be8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Er nok tilfeldig:) Her ble vårt barn "glemt" på lista som en av 25, velger å tro at det var tilfeldig også Anonymous poster hash: 15b66...54b
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Fordi det er 20 elever og hun må jo få tid til alle. Er nok tilfeldig at det ble ditt barn på en dag Anonymous poster hash: 28228...7af
LME1001 Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Er nok helt tilfeldig. Har selv gjort det samme med mine elever. Kan også røpe at jeg bevisst setter opp noen av samtalene på slutten av dagen, slik at det ikke gjør noe om møtet drøyer ut. Det betyr allikevel ikke at alle mine elever som er satt opp på slutten av dagen er det for en spesiell grunn, men noen av dem er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå