Gå til innhold

Sønnen min har ingen mannlige kontakter/forbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 2 år og har ingen kontakt med far eller andre menn. Kun kvinner i hans liv. Bekymret!

Anonymous poster hash: e09a0...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, gud..da blir han sikkert homo!!

Anonymous poster hash: ba4d0...2f0

Skrevet

Det er ikke det jeg er redd for. HI

Anonymous poster hash: e09a0...3a6

Skrevet

Da må du få tak i en engasjert kjæreste ;-)

Skrevet

Dette er det mogleg å gjere noko med etterkvart som han blir eldre. Prøv å oppmuntre til vennskap med ungar som har engasjerte fedre, prøv å bli venn med dei engasjerte fedrene sjølv, meld han på aktivitetar med mannlige leiarar osv.

Skrevet

Og hva så? Hva er det du er redd for?

En dame kan vel like bra spille fotball osv med gutten som en mann?

Jeg hadde mange menn i familien min, men ingen bra forbilder. En kan ikke alltid få i pose og sekk

Anonymous poster hash: 761f5...f91
Skrevet

Ifølge dibbere så trenger man ikke en far *koko*

Anonymous poster hash: fd940...7db

Skrevet

Her har min sønn ikke hatt noen mannlige rollemodeller, fra han var ca 2 år til i dag hvor han er 7 år.

Han fungerer jo veldig normalt fordet, jeg spiller fotball, sykler, svømmer og gjør andre ting med han. Tar han med i skogen, forsøkt fisketur, men der er jeg dårlig.

Det eneste jeg ser er at minn sønn, er veldig kontaktsøkende til menn. Vi bor i borettslag, og stor lekeplass rett utenfor huset. Er det mødre ute, så leker han sammen med alle barna. Er det fedre ute, så setter han seg på benke for å prate med de. Og har jeg datet noen som har kommet langt nok, til å bli presentert som venn. Så skal han tulle mye med han, og gjerne sitte på fanget og sånn.

Anonymous poster hash: e3aee...70a
Skrevet

De trenger sunne gode mannlige rollemodeller etterhvert, sette kan være en bestefar, onkel, kompis av mor, stefar, lærer eller trener fwks hvis far er ute av bilde.

Jeg var alene med sønnen min til han var nesten 7 år, men vi har vært heldige, han har onkler, bestefar, hadde oldefar, jeg hadde kompiser og etterhvert fikk han en stefar som tok farsrollen.

Vi kan tro og si hva vi vil, men vi kvinner kan aldri bli menn, seøv om vi er aldri så mye med på fotball og andre ting. Menn tenker på en annen måte og kommuniserer på sitt vis. En gutt trenger en mann rundt seg for å lære " mannlige sosiale koder", på samme måte som jenter trenger kvinner for å lære seg kvinnelige sosiale koder.

De får heldigvis mye via barnehage, skole og fritid etterhvert.

Anonymous poster hash: f1c9c...f8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...