Gå til innhold

Tror dere flyet har landet et hemmelig sted ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble kapret. Men hvorfor ?

Anonymous poster hash: 5a809...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ble kapret syns nå jeg det er rart att det ikke har kommet noe krav om løsepenger eller noe, men det er jo eneste logiske forklaringen att det har landet ett hemmelig sted

Anonymous poster hash: 4f923...2b6

Skrevet

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro og hva som er værst, for hva kan ha skjedd m passasjerene om de er tatt til fange på hemmelig sted? Folk som kan iscenesette noe slikt må jo være fullstendug skruppelløse. Huff, føler sånn med både pårørende og passasjerer.

Anonymous poster hash: 827d9...754

Skrevet

Jeg håper de bare gikk rett ned så de aldri rakk å føle noe bare poff, var ikke mer.

Anonymous poster hash: f69fc...d7d
Skrevet

Nei jeg tror ikke flyet er kapret. Da hadde det vel vært noen som hadde klart å sende en sms/ringe/få kontakt med omverdenen. Og hva er motivet for å ta flyet med alle menneskene i? De har jo ikke kommet med noe krav eller annet!

Jeg tror de har svimt av pga oksygenmangel og styrtet.

Anonymous poster hash: 452e1...809

Skrevet

Nei. Alle er nok døde. Om ikke hadde vi vist mer nå. Krav / innrømmelse ville nok vært på plass for flere dager siden.

Anonymous poster hash: e9a9c...9a3
Skrevet

Merkelig sak...

Anonymous poster hash: c245d...0fa

Skrevet

Jeg tenker at de kanskje vil bruke flyet til et terrorangrep. At det har landet på et hemmelig sted, og at det gjøres klart der.. Men hva de gjør med alle passasjerene da vet jeg ikke. :(

Anonymous poster hash: 11c16...24f
Skrevet

Det er ikke mulig for et så stort fly å lande på et hemmelig sted. Noen ville før eller senere ha sett eller hørt det. Garantert.

Jeg tror flyet ble kapret. Kaprerne ville antagelig ha pilotene til å fly til et sted de ikke hadde nok drivstoff til. F.eks USA eller Europa. Når de så gikk tom for fuel har de krasjet i havet. Det var en lignende hendelse for noen år siden der ethiopian airlines ble kapret. Flyet hadde nok drivstoff til å fly ca 4 timer. Kaprerne ville til Australia. Enden på visa ble at flyet gikk tom for drivstoff utenfor komorene, og måtte nødlande på vannet. Mange mennesker omkom, men fordi pilotene holdt seg i nærheten av land, overlevde mange. I denne saken tror jeg flyet har landet på havet, men så langt unna land at alle druknet. Det tror jeg.

Anonymous poster hash: 843fc...ebc

Skrevet

Men hvorfor har ingen sett det ? Ikke på radar engang. Det er jo ikke stelth-fly vi snakker om...

Skrevet

Men hvorfor har ingen sett det ? Ikke på radar engang. Det er jo ikke stelth-fly vi snakker om...

Fordi transponderen ikke var på.

Skrevet

Jeg tror på teorien om at de har fløyet bak ett annet fly, derfor har de ikke blitt oppdaget når de har fløyet innover andre land.Frykter de skal bruke flyet til terror, eller så er dette en ny form for terror....at fly og folk bare forsvinner og pårørende aldri får svar...

Anonymous poster hash: 35894...dff

Skrevet

Realife lost

Anonymous poster hash: bd3d4...df2

Skrevet

Jo. Men den vil jo vise på en radar uansett ?

Ombord på båter viser jo alt fra joller til større båter, uavhengig av kommunikasjonsutstyr.

Skrevet

Jeg tror på teorien om at de har fløyet bak ett annet fly, derfor har de ikke blitt oppdaget når de har fløyet innover andre land.Frykter de skal bruke flyet til terror, eller så er dette en ny form for terror....at fly og folk bare forsvinner og pårørende aldri får svar...Anonymous poster hash: 35894...dff

Fløyet bak et annet fly? I 35000 fot? Hvordan skulle det komme innpå dette andre flyet uten å bli oppdaget? Nope, sjanseløst. Og skulle de bare ha hivd seg på et vilkårlig fly, i en eller annen retning? Hvorfor det?

Nei, trokke det.

Transponeren var av, ja. Men det er en enkel sak for en kaprer å gjøre.

Skrevet

Realife lost

Anonymous poster hash: bd3d4...df2

Tenkte jeg også. De er på en mystisk øy og kjemper mot isbjørner og morderiske skygger as we speak.

Skrevet

Nei jeg tror ikke flyet er kapret. Da hadde det vel vært noen som hadde klart å sende en sms/ringe/få kontakt med omverdenen. Og hva er motivet for å ta flyet med alle menneskene i? De har jo ikke kommet med noe krav eller annet!

Jeg tror de har svimt av pga oksygenmangel og styrtet.

Anonymous poster hash: 452e1...809

Men det har jo vært kontakt med en tlf til en av passasjerene ombord før den ble brutt.

http://www.dagbladet.no/2014/03/09/nyheter/malaysian_airlines/savnet_fly/utenriks/32213860/

Anonymous poster hash: 36952...e81

Skrevet

Jeg tror på teorien om at de har fløyet bak ett annet fly, derfor har de ikke blitt oppdaget når de har fløyet innover andre land.Frykter de skal bruke flyet til terror, eller så er dette en ny form for terror....at fly og folk bare forsvinner og pårørende aldri får svar...Anonymous poster hash: 35894...dff

Fløyet bak et annet fly? I 35000 fot? Hvordan skulle det komme innpå dette andre flyet uten å bli oppdaget? Nope, sjanseløst. Og skulle de bare ha hivd seg på et vilkårlig fly, i en eller annen retning? Hvorfor det?

Nei, trokke det.

Transponeren var av, ja. Men det er en enkel sak for en kaprer å gjøre.

De harjo ikke sagt at det andre flyet ikke merket det da

http://www.dagbladet.no/2014/03/09/nyheter/utenriks/malaysian_airlines/savnet_fly/32212724/

Anonymous poster hash: 36952...e81

Skrevet

Fløyet bak et annet fly? I 35000 fot? Hvordan skulle det komme innpå dette andre flyet uten å bli oppdaget? Nope, sjanseløst. Og skulle de bare ha hivd seg på et vilkårlig fly, i en eller annen retning? Hvorfor det?Nei, trokke det.Transponeren var av, ja. Men det er en enkel sak for en kaprer å gjøre.Anonymous poster hash: 843fc...ebc

De harjo ikke sagt at det andre flyet ikke merket det da http://www.dagbladet.no/2014/03/09/nyheter/utenriks/malaysian_airlines/savnet_fly/32212724/ Anonymous poster hash: 36952...e81

Det står i artikkelen at pilotene som tok kontakt med MH370 lå en halvtime før dem på ruta. To fly med en halvtimes mellomrom synes godt på radaren, hvis transponderen er på vel og merke. At de ikke fikk kontakt, at de for det meste var støy på frekvensen, er helt normalt når dekningen er i ferd med å bli dårlig. En halvtimes flygning tilsvarer ca 450 km i null vind.

Jeg holder fremdeles fast på teorien om at de har blitt kapret, beordret til et sted de ikke kunne nå med den mengden fuel de hadde, gått tom, og styrtet i havet. Dessverre.

Skrevet

Jeg holder fremdeles fast på teorien om at de har blitt kapret, beordret til et sted de ikke kunne nå med den mengden fuel de hadde, gått tom, og styrtet i havet. Dessverre.

Det var i så fall russerne. De har makt og tilknytninger nok til å kunne gjøre noe slikt. Det var like før de angrep Krim, så det ville ikke overrasket meg hvis det var dem. For å få verdens fokus vekk fra Krim så de kunne holde på som de ville der. Det gikk visst ikke helt som de ville.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det har styrtet i havet, dessverre.

Anonymous poster hash: dd583...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...