Gå til innhold

Skal ned 15 cm i mage/hofte mål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp hvordan skal jeg få det til??

Anonymous poster hash: d262f...2fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått inn ca 20 cm rundt magen. Trening og sunn mat.

Anonymous poster hash: 6a0ac...9aa

Skrevet

30 day shred? Jeg gikk inn 5 cm, men jeg hadde egentlig ingen cm å ta av. Var effektivt. Gjorde det for å motivere svigerinna mi, hun klarte ikke trene alene. Hun gikk inn 9 cm. (30 day shred går jo over 30 dager) ;) Og så kan man jo evt starte ny runde etterpå.

Skrevet

30 day shred? Jeg gikk inn 5 cm, men jeg hadde egentlig ingen cm å ta av. Var effektivt. Gjorde det for å motivere svigerinna mi, hun klarte ikke trene alene. Hun gikk inn 9 cm. (30 day shred går jo over 30 dager) ;) Og så kan man jo evt starte ny runde etterpå.

Det er jo kjempe bra 😄 jeg har sett at de har 30 day shred på YouTube. Hvor mange dager på hvert nivå? 10 dager på hver?

Skrevet

Det er jo kjempe bra 😄 jeg har sett at de har 30 day shred på YouTube. Hvor mange dager på hvert nivå? 10 dager på hver?

10 dager på hvert nivå ja :) men vet om noen som har tatt nivå 1, neste dag nivå 2, neste dag nivå 3, så 1 igjen... For variasjon.

Men svigerinna mi skal ta en ny runde nå, og da skal hun prøve å ta "favorittøvelsene" fra de tre nivåene og lage et eget 20 minutters opplegg (igjen, for motivasjonens del. Hun sliter veldig med å trene, det MÅ være noe gøy).

Men min erfaring er at det er verdt å prøve. Søk 30 day shred her inne, MANGE gode erfaringer.

Og ja, du HAR tid til å trene 20 min per dag. Og ja, du KLARER å pushe deg selv i 20 min ;) det er det som fungerer ;) mer effektivt enn lange turer på tredemølla :)

Skrevet

Hvis du får det til, så er "innersvingen rockering" det mest effektive jeg noensinne har prøvd,

Anonymous poster hash: 02750...b1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...