Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hjelp hvordan skal jeg få det til?? Anonymous poster hash: d262f...2fd
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har gått inn ca 20 cm rundt magen. Trening og sunn mat. Anonymous poster hash: 6a0ac...9aa
Masekråka! Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 30 day shred? Jeg gikk inn 5 cm, men jeg hadde egentlig ingen cm å ta av. Var effektivt. Gjorde det for å motivere svigerinna mi, hun klarte ikke trene alene. Hun gikk inn 9 cm. (30 day shred går jo over 30 dager) Og så kan man jo evt starte ny runde etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 30 day shred? Jeg gikk inn 5 cm, men jeg hadde egentlig ingen cm å ta av. Var effektivt. Gjorde det for å motivere svigerinna mi, hun klarte ikke trene alene. Hun gikk inn 9 cm. (30 day shred går jo over 30 dager) Og så kan man jo evt starte ny runde etterpå. Det er jo kjempe bra 😄 jeg har sett at de har 30 day shred på YouTube. Hvor mange dager på hvert nivå? 10 dager på hver? Anonymous poster hash: d262f...2fd
Masekråka! Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 30 day shred? Jeg gikk inn 5 cm, men jeg hadde egentlig ingen cm å ta av. Var effektivt. Gjorde det for å motivere svigerinna mi, hun klarte ikke trene alene. Hun gikk inn 9 cm. (30 day shred går jo over 30 dager) Og så kan man jo evt starte ny runde etterpå.Det er jo kjempe bra 😄 jeg har sett at de har 30 day shred på YouTube. Hvor mange dager på hvert nivå? 10 dager på hver? Anonymous poster hash: d262f...2fd 10 dager på hvert nivå ja men vet om noen som har tatt nivå 1, neste dag nivå 2, neste dag nivå 3, så 1 igjen... For variasjon. Men svigerinna mi skal ta en ny runde nå, og da skal hun prøve å ta "favorittøvelsene" fra de tre nivåene og lage et eget 20 minutters opplegg (igjen, for motivasjonens del. Hun sliter veldig med å trene, det MÅ være noe gøy). Men min erfaring er at det er verdt å prøve. Søk 30 day shred her inne, MANGE gode erfaringer. Og ja, du HAR tid til å trene 20 min per dag. Og ja, du KLARER å pushe deg selv i 20 min det er det som fungerer mer effektivt enn lange turer på tredemølla
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Hvis du får det til, så er "innersvingen rockering" det mest effektive jeg noensinne har prøvd, Anonymous poster hash: 02750...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå