Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Og det bare på å kutte ut alt snopet og saften jeg puttet i meg på hverdagene. Jeg har vært helt avhengig og har hatt store problemer med å slutte, men når jeg gikk på vekten forrige uke fikk jeg sjokk. Så denne uken har vært sukkerfri og det med god effekt:) Men tenkte å kose meg med litt søtsaker i dag da. Det må jeg for å overleve dette;) Anonymous poster hash: f230b...44d
Von Hertelhofen Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Sukker er avhengighetsskapende. Dersom du spiser godterier i dag får du abstinenser i morgen. Bare et tips Men bra jobba da!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Så flott! For en god start. Men må si at bakverket har rett. Om du skal fortsette kan det være lurt å utsette premieringen med søtt.
Edelweis Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Herlig hi. Jeg gikk på vekten for noen dager siden. Hadde kjøpt meg ny digital vekt og den viste 4 kg mer enn den gamle 😮 jeg ble så lei meg. Så da bestemte jeg meg for å gå uten godis til påske for å klare å bli kvitt avhengigheten. På dag 3 nå. Håper jeg får samme effekt som deg 😊 Lykke til videre.
LittLykkelig Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Mye vann som forsvinner og det har utrolig mye å si! Nå føler jeg meg pløsen i dagesvis hvis jeg spiser potetgull og snop i helga. Likevel må man liksom ha noe for å overleve hverdagens tjas og mas.. Hva er vanndrivende, noen som vet? Vil helst ikke lagre vann hele tiden, blir så rund i ansiktet.
Von Hertelhofen Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Kommer med et tips til jeg, selv om du ikke har bedt om det Hvis du har lyst å belønne deg selv så spis heller fett, og ikke sukker. Kjøp en god ost, gode nøtter eller lag en god saus til middagen. På den måten mater du ikke sukkermonsteret. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Der røyk de cupcakesen jeg skulle lage meg. Jaja, dere har jo rett:) Lykke til til deg også, Edelweis! Og takk for tipset Bakverket! Glad i fett er jeg jo også Anonymous poster hash: f230b...44d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 Har gått ned 12 kilo siden januar og spiser fortsatt akkurat det jeg vil og koser meg ekstra i helgene. Det har ikke så mye med hva du spiser. Men hvor mye. Og om du har et greit aktivitetsnivå. Anonymous poster hash: de7d6...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå