Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Å våkne opp i helgene uten å ha noe husarbeid jeg MÅ gjøre :-) Beste invester ever. Anonymous poster hash: 69d43...042
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Veldig enig. Vi har stort hus og hver torsdag kommer det ei godt voksen dame som SKRUBBER hele huset. 6-7 timer er hun her og det er ikke en eneste ting å utsette på jobben hun gjør. Torsdag var hun her en time ekstra og tok alle vinduene samtidig med huset!!!! Anonymous poster hash: 0ccaa...7c1
Elsker livet Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 De jeg kjenner som har vaskehjelp sier at det beste er at da MÅ de rydde kvelden før hun kommer.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Det beste med vaskehjelp er at jeg ikke må velge mellom barn og husarbeid. Jeg har mer ork til å være med barna og slipper å tenke på alt det som må gjøres hele tiden. Tom. det er slitsomt.. Jeg rydder ikke noe særlig. Flytter på et par ting. Tar max 5 min. Barna rydder på lekerommet om det er umulig å komme inn der.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Jepp. Det gjør vi også. Bretter alle klær, ungene rydder rommene sine (etter at vi fikk henne rekker de faktisk ikke rote så mye mellom slagene heller) Overflødig tøy og sko i gangen henges i kottet etc. Digg ! HI Anonymous poster hash: 69d43...042
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 135 kf timen + mva Hun er her tre timer hver uke. Hi Anonymous poster hash: 69d43...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå