Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Har en 1 klassing. Det bor ingen andre barn i gata. Skal 1 klassingen leke med klassekamerater må vi ringe og avtale. Savner den spontane og impulsive leken uten at vi foreldre må avtale på forhånd. Føler ofte at vi tar initiativet til lek i helger. Jeg elsker å ha unger løpende ut og inn av huset. Er helgene ment til kun familietid? Anonymous poster hash: 73081...ae4
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Samme her. Vi skal nå flytte slik at mannens datter (vi har ingen felles ennå men en underveis) skal få oppleve hvor fantastisk det er å bo et fredlig sted med venner i gata. Jeg synes det er hyggelig å se de leker ute. Vi har nå kjøpt en bøtte gatekritt. Stor stas med vår. Og enda mer stas når vi slipper å kjøre frem og tilbake med barn. Anonymous poster hash: 4cead...17e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Ja. Vi "ser knapt" andreklassingen vår i helgene. Med det mener jeg at hun alltid er ute å flyr med venner, har besøk her hjemme eller er på besøk hos venner. Svært sjeldent planlagt av oss foreldre. Vi må bare henge med på beste vis, hanker henne inn for å spise og generelt ha kontroll på hvor hun er. Hender jo vi har planer som familie, og da gjør vi det, men venner betyr mye for tiden og hun vil gjerne ha med en venninne selv på familieaktiviteter. Jeg elsker at vi bor slik at dette er mulig. Anonymous poster hash: 55528...c2a
petite fleur Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Etter middag og lekser i ukedagene går førsteklassingen vår ofte på besøk til en av gutta i gata og vice versa, men i helgene blir det ofte til at vi kjører ham til en av hans to bestevenner som bor et stykke unna.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Ja. Vi "ser knapt" andreklassingen vår i helgene. Med det mener jeg at hun alltid er ute å flyr med venner, har besøk her hjemme eller er på besøk hos venner. Svært sjeldent planlagt av oss foreldre. Vi må bare henge med på beste vis, hanker henne inn for å spise og generelt ha kontroll på hvor hun er. Hender jo vi har planer som familie, og da gjør vi det, men venner betyr mye for tiden og hun vil gjerne ha med en venninne selv på familieaktiviteter. Jeg elsker at vi bor slik at dette er mulig.Anonymous poster hash: 55528...c2a hvordan område bor dere i? Anonymous poster hash: 0712a...01d
Serepta Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Her ringer det på døra stadig i helgene, og eldste har mange venner slm bor i gaten her. Ofte fullt hus.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Her har vi stadig venner på besøk Han har til stadighet en kompis på overnatting, har vært nesten annenhver helg i det siste. Men det er bare koselig. De koser seg sånn sammen. Leker ute, spiller litt, henger med andre felles venner - de bor sånn at de må kjøres til hverandre, men har felles venner gjennom idrettslaget. Anonymous poster hash: b9cfb...e98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå