Ziva Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jentungen spretter opp i senga og jubler av glede. Mamma mamma, i dag er det skirenn. Har du funnet frem mine klær og smurt matpakke!?!? La meg gni søvnen ut av øynene og våkne først er du snill. Hun ser på meg og pappa med et strengt blikk : dere får legge dere tidligere så orker dere å stå opp om morgenen!! Takk for den du
sug lut Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Jublende morgenglede her i huset også i sekstida. DET ER MORGEN KAN VI GJØRE NOE GØYYYYYY???? HURRA DET ER MORGEN! Men med en slik morgen som i dag er det faktisk på sin plass å juble og gjøre det høyt. Usedvanlig, nesten parodisk solfylt vårmorgen, det kan vi like.
Lyckelin Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Her våknet småen kl. 7.30 :-D så nå har vi nettopp kommet inn etter å ha vært ute 1 time. Det er jo bare helt strålende og deilig ute! Nå skal jeg nyte en god kopp kaffe! Nyt dagen alle sammen!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Våken siden 5.15, sto opp 6.45 takket være puppen og en skrangleleke. Her er det heller kjølig og overskya, og begge ungene er snørrete, så jeg vet ikke om vi skal være å mye ute idag. Eldste blir nok med pappa på å skru opp lekeapparaten som kom igår (avtalt levering mandag mellom 13-17, levert fredags kveld kl 17.45 mens vi var i selskap. Jaja.). Blir kinotur på oss jenter her senere, Doktor Proktors Prompepulver- så får mannfolka holde fortet her hjemme så lenge.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Begge barna har lekeavtaler så jeg har slumret litt i stolen min. Håper vi skal se på nye idag. Det hadde passet meg helt fint. Snart klar for lunsj kjenner jeg i det minste Ingen barn som vekker meg når de våkner eller jubler når jeg står opp her..
amandine Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 De eldste er ute, og lillebror ligger på sofaen med dyna godt oppunder nesetippen. Vi leser aviser og bøker og ser på film og venter på at hybelkaninene skal hoppe vekk av seg selv. Vi har rolig lørdag med feber og armkrok..
sug lut Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Jeg skal nå slette meg fra DinBaby og melde meg inn på DinGeriatri. Er det mulig å bli SÅ åndsvakt pudding av EN enslig sein kveld, var ikke mer enn halv to, tross alt, og ikke partyparty heller, to flasker vin på deling og en masse høylytt skravl og fliring og tapas? Sitting på balkong i sol med kaffekopp, og geriatrisk rusling i vårskog med fuglesang og tresus er jo geniale aktiviteter, men i dag kjennes de altså ut som AKTIVITETER. Fnis. Ellers har jeg nå tenkt å så ringblomster i eggeskall. Men inntil videre skal jeg bare sitte her i godstolen og se på de nydelige tulipanene mine. Kanskje jeg skal så i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå