Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Dere som har født flere ganger og den første fødselen varte over 20 timer, hvor lenge varte de andre? Jeg fødte i 24 timer, og håper virkelig at den neste blir kortere. Vannet gikk (som i blant brukes for å sette i gang en fødsel), jeg ble satt i gang 1,5 døgn etterpå pga null rier, og fikk drypp, allikevel gikk det tregt. Hadde stormrier og ingen smertelindring fungerte (prøvde ikke alt), men det verste var lengden på fødselen syns jeg. Mora mi hadde kun fødsler over 20 timer. Anonymous poster hash: 6a28e...de0
Klønemor Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 Min første varte i over 30 timer, det var virkelig tortur. Min andre var det man kaller en drømmefødsel! Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at en fødsel kunne få så greit 6 timer til sammen. Vondt i 5 timer, men det var overkommelig. Vil ønske deg masse lykke til, og jeg tror at dette kommer til å gå kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Min første varte i over 30 timer, det var virkelig tortur. Min andre var det man kaller en drømmefødsel! Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at en fødsel kunne få så greit 6 timer til sammen. Vondt i 5 timer, men det var overkommelig. Vil ønske deg masse lykke til, og jeg tror at dette kommer til å gå kjempefint! Er ikke gravid, ikke lenge siden jeg fødte Men takk og håper at den neste fødselen blir kortere 5 timer er absolutt overkommelig, 24 timer var slitsomt, smertene taklet jeg men takler ikke å bli så sliten. Sov ikke de 24 timene, skjønner ikke de som klarer å sove under en fødsel, har lest at noen har klart det etter epidural. Anonymous poster hash: 6a28e...de0
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 48 timer første gangen og 11,5 timer andre gangen. De sa min andre fødsel var som en normal førstegangsfødsel. Glad jeg er ferdig. Anonymous poster hash: 73a03...18e
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Første 25 timer og Andre 3,5 timer:) Anonymous poster hash: 342e2...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå