Gå til innhold

Noen som har feiret biff og blowjob-dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har feiret biff og blowjob-dagen?

Eller synes dere det er teit?

Anonymous poster hash: 01e3c...e71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feiret var no også en måte og omtale dagen på,hihi:-) men nei,ble ikke biff på gubben gitt, og bj får han når det passer meg :-)

Anonymous poster hash: 67322...822

Skrevet

Feire og feire fru blom... Det ble biff til middag, men BJ ville vært som et overgrep på mannen nå. Han snorker på sofaen og har nok tenkt å gjøre det til jeg slukker lysene og sier natta. Prince charming, i know;)

Skrevet

Haha, nei.

Sikkert helt greit det, men i dag har vi hatt en av yndlingsmiddagene våre: lefser med masse veggisgodt i - og spist oss nesten ihjæl.

Alle disse dagene prioriteres ganske lite her i huset, minimal feiring av valentines day, morsdag, farsdag og alle dagene som skulle oppstå plutselig i vår kalender.

Er ikke helt bananas på bursdagene heller, bortsett fra barnas - det er jo superfest!

Skrevet

Syns det er ekstremt teit! Så harry at det gjør vondt!

Anonymous poster hash: 976ce...227

Skrevet

Nei, her ble det ikke feiring. Hadde planlagt det, men så ble kvelden annerledes

Anonymous poster hash: ba17d...aa9

Gjest meg&mini
Skrevet

Tok en mini-feiring.

Taco til middag og en bedre dessert 😜 Han var fornøyd han😳

Skrevet

Vi dro den helt ut, ble en perfekt Biff and blowjob kveld:-) jeg synes min mann fortjente det, han varter meg opp ved en hver anledning å vi er sammen på det 12 året, håper det varer og varer;-)

Anonymous poster hash: b2980...95d

Skrevet

Det ble biff, men ikke blowjob :P

Han sovnet på sofaen gitt.

Anonymous poster hash: 0d29c...989

Skrevet

Haha, sovende mann her også.

Skrevet

Enhver man vil vel sette pris på å bli vekket opp for en BJ? :)

Anonymous poster hash: abc03...c1d

Skrevet

Nei. æsj. Blowjob får han når jeg føler for det, føler nesten som det er "tvangsex" om jeg skulle gitt det til han bare fordi "dagen" tilsier det.

Synes egentlig dagen er litt vulgær. I såfall vil jeg hamre inn en offisiell " pizza og doggystyle-dag"

Anonymous poster hash: d6fc3...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...