Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Etter graviditet og flere mnd med amming så har jeg observert at jeg lukter skikkelig gammal svette fra mellom brystene. Er det vanlig? Bruker bh og trøye hele døgnet så får ikke luftet meg som før. Prøvde å bruke deo der, men virker ikke som det gjaldt særlig. Ble også sår av det. Lukta kan komme ganske fort etter dusj. Føler jeg stinker. Samboer påstår jeg ikke gjør det på avstand hvertfall. Noen som kan hjelpe meg å bli kvitt problemet. Andre som har det slik? Anonymous poster hash: afc8f...14c
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #2 Skrevet 14. mars 2014 ææææsj Anonymous poster hash: 550d8...803
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #3 Skrevet 14. mars 2014 Jeg har det sånn jeg også. Det kom med første graviditeten og har ikke forsvunnet etterpå. Er 5 år siden siste fødsel nå. Husker at jeg trodde det var melken/melkeproduksjonen som luktet men det lukter ennå. Ikke stram svettlukt (sånn som det kan lukte under armer), men det lukter ikke godt. Anonymous poster hash: 5fdce...da4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #4 Skrevet 14. mars 2014 Du kan ha sopp der. Hørt at det lukter? Jeg har ikke hatt det noe sted seøv, så vet ikke, men kan jo være det. Anonymous poster hash: 03a92...383
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #5 Skrevet 14. mars 2014 Det kan være sopp, men dersom du har store bryster, er det sannsynligvis fordi det blir klamt mellom brystene. Svettelukt får du nok ikke gjort så mye med, dessverre. Anbefaler deg å skifte BH daglig hvis du ikke allerede gjør det og bruke BHer i minst mulig syntetiske stoffer. Anonymous poster hash: 51ccf...8a9
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #6 Skrevet 14. mars 2014 Jeg svetter også veldig mellom brystene ved amming, men det luktet ikke. Men syns d var så ekkelt å være går der hele tiden, sp jeg puttet sånn ullammeinnlegg imellom brystene, det hjalp veldig på fuktigheten. Prøv det:) Anonymous poster hash: 278b7...c3d
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #7 Skrevet 14. mars 2014 Er du. Feit?? Anonymous poster hash: b31e0...c0a
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #8 Skrevet 14. mars 2014 Vil tro at du bruker feil bh'er for dine bryst. Hvis du bruker bh'er hvor brystene kommer helt borti hverandre, ikke separeres av bh'en, så blir det for fuktig mellom brystene og da utvikler svettelukt seg raskt. Jeg får det raskt med feil bh, aldri om jeg bruker riktig bh. Når du bruker bh døgnet rundt og trolig feil bh i tillegg så er det ikke rart det blir lukt. Men, det kan lett løses. Gå i en god undertøysbutikk og få hjelp til å finne riktig bh og riktig størrelse til deg. Forklar dem problemet, de har nok hørt det før. Anonymous poster hash: bdf89...f45
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 prøve med pudder? Mitt triks i tropestrøk Det hjelper kanskje med BH-justering, men det kommer jo også an på puppene?? Mine er ikke så lett å separere, og disse BHene med 5 cm mellomrom funker absolutt ikke på meg! Funket ikke da jeg var beinrangel og heller ikke nå som jeg er er småfeit Anonymous poster hash: 159de...074
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er ikke feit og har ganske så små pupper. De er ikke sammen men godt mellomrom mellom i bh. Må ha bh pga lekkasje fra dem. Må ha ammeinnlegg... Anonymous poster hash: afc8f...14c
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 Har store bryster og blir veldig svett om sommeren, men bruker baby/talkiumpudder mellom og under. Det gjør så man ikke svetter og får lukt. Anonymous poster hash: a206c...c42
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Hos meg ga det seg når jeg sluttet å amme Anonymous poster hash: 29882...c55
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #13 Skrevet 15. mars 2014 Blir det ikke klin, og stygt med pudder der? Anonymous poster hash: afc8f...14c
Sjokoladebanan Skrevet 15. mars 2014 #14 Skrevet 15. mars 2014 Jeg hadde slik etter begge graviditetene mens jeg ammet. Ingen sopp hvertfall. Var en litt søt og kvalmende lukt og ikke vanlig svettelukt. Forsvant da jeg sluttet å amme. Regner med det var en kombinasjon av melk og hormoner i sving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå