Anonym bruker Skrevet 14. mars 2014 #1 Skrevet 14. mars 2014 Eller sitter dere stort sett med hver deres data? Anonymous poster hash: f581f...97e
MammaMia xxx Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Vi ser ulike serier sammen hver kveld. Ser nesten ikke vanlige programmer lenger, kun serier. Har veldig lik smak og vi ser begge frem til ungene er i seng og huslige sysler unnagjort så vi kan slenge oss i sofaen og følge nye episoder av serien vi ser nå. Frustrerende når skikkelig gode serier er over (som Sopranos og Breaking Bad). Hva skal vi se nå liksom? Men finner alltid noe nytt. Seriene blir på en måte samhørighetet mellom oss når vi ikke har overskudd til så mye annet...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Vi legger oss tidlig også ser vi tv sammen i senga mens vi skravler Anonymous poster hash: 422ca...b6d
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Ser tv sammen. Har ikke hver sin pc. Ser som regel program og ikke serier. Anonymous poster hash: c711d...8c9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. mars 2014 #5 Skrevet 15. mars 2014 Samme som MammaMia over her. Ser på ulike serier vi har tatt opp eller lastet ned. Så sitter jeg gjerne og leser litt her på Dib samtidig- du vet oss damer og multitasking
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #6 Skrevet 15. mars 2014 Sjelden, mannen er en sånn skipper og TV'en flagrer fra den ene kanalen til den andre så jeg får helt fnatt. Jeg sitter som regel å leser mens han styrer TV. Sjelden vi sitter med pc/nettbrett om kvelden. Anonymous poster hash: a1918...a02
MrsMilla Skrevet 15. mars 2014 #7 Skrevet 15. mars 2014 Nei, da må det isåfall være at vi skal se film sammen en gang i blant. Han jobber gjerne, enten borte eller på mac`en, eller er på konsert (forsåvidt også jobb for ham). Jeg kan se nyheter, henge litt på data`n, trene, jobbe på pc`n eller sose rundt med mitt.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #8 Skrevet 15. mars 2014 Vi ser film eller serier, og nyheter. Noen ganger sitter vi med hver vår IPad. Litt opp og med, men begge to liker å se film, så gjør vi ganske ofte. Anonymous poster hash: a47a5...142
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #9 Skrevet 15. mars 2014 nå sitter jeg med pcn & han spiller ps3 vi sitter tett sammen i sofan & prater om det vi driver med senere skal vi se en film & noen episoder med bones før legge tid. syntes vi har det kjempe kos sån jeg siden vi ikke vil gjøre det samme akkuratt nå men kan være sammen likevell Anonymous poster hash: e92fe...89a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #10 Skrevet 15. mars 2014 Ikke så ofte vi får sett noe sammen om kvelden lengre. Barn som er lenger oppe og vi er trøtte før de har falt helt til ro, så da er det å finne senga selv. Selv om de er på rommet sitt så er de ut og inne, maser og kjaser, vi må roe osv. Skal vi se tv sammen liker vi å krype tett inntilhverrandre å slippe å måtte pause hele tiden. Så siden vi jobber turnus begge to, tar vi oss noen stunder i sofaen når ungene har kommet seg på skolen. Deilig å slappe av i sofaen før vi kan starte dagen skikkelig. Anonymous poster hash: 3e32e...8c8
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #11 Skrevet 15. mars 2014 De få gangene vi faktisk er hjemme samtidig på kveldene, så kan det hende vi ser et program på tv, eller et program vi har tatt opp. Jeg leser alltid i en bok samtidig. Pc'n er ikke så flittig i bruk, men vi sjekker kanskje diverse sider på mobilen begge to. Anonymous poster hash: 4970e...f42 Anonymous poster hash: 4970e...f42
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2014 #12 Skrevet 15. mars 2014 Nix. Han sitter på datarommet, og jeg på stua med tv på i bakgrunnen og laptoppen i fanget. Me av og til kommer han innpå stua, og da ser vi noe serier vi liker, og koser oss med vin. Anonymous poster hash: 67f6e...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå